Z- ca Dyrektora Marketingu
Burakowska 14, Warszawa
INFOR PL
Zakres obowiązków:
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
koordynacja i zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu marketingowego
prowadzenie i realizacja projektów marketingowych, wspierających działania sprzedażowe
tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
efektywna komunikacja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
monitorowanie i analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
Oczekujemy:
5-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku
doświadczenie w pracy w spółkach z branży e-commerce, internetowej, medialnej
doświadczenie w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowej
znajomość rynku oraz najnowszych trendów marketingowych
wyczucie estetyki, swoboda wyrażania myśli oraz umiejętność tworzenia ciekawych komunikatów
strategiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
samodzielności, dokładności oraz terminowości,
bardzo dobrej organizacji pracy oraz wysokiej motywacji do pracy,
wysokich zdolności managerskich i prezentacyjnych
znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
możliwość współtworzenia strategii i realnego wpływu na rozwój organizacji
stabilne zatrudnienie w rozpoznawalnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
konkurencyjne warunki wynagrodzenia oraz system benefitów dopasowany do roli na poziomie executive
przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość dalszego rozwoju przy realizacji strategicznych projektów
komfortowe warunki pracy w nowoczesnym środowisku biurowym
Z- ca Dyrektora Marketingu
Z- ca Dyrektora Marketingu
Burakowska 14, Warszawa
INFOR PL