Digital Analytics Specialist
Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań
inmarketing digital agency
inmarketing digital agency
Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu i skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu oraz SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy również projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie.
Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, często wykraczając poza ustalony zakres współpracy, działając proaktywnie na rzecz naszych klientów - partnerów.
Dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany, ważny i słuchany. Mamy kulturę feedbacku, w której jesteśmy otwarci na informacje zwrotne pomiędzy członkami zespołu.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner). Nasi specjaliści PPC posiadają różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne.
Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów.
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Wspieraniem klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące analizy, śledzenia i pomiaru danych.
Wdrażaniem analityki na stronach klientów, przy użyciu GTM i GA4.
Wsparciem w konfiguracji Consent Mode i zarządzaniu plikami cookie w celu zapewnienia zgodności i jakości danych.
Badaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z dokładnością śledzenia, danymi konwersji i rozbieżnościami w raportowaniu.
Wsparciem specjalistów Performance w działaniach reklamowych (wdrażanie konwersji).
Nadzorowaniem, czy działania są prowadzone zgodnie z wewnętrznymi procesami.
Wymagania i warunki współpracy:
Posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Dobrze znasz Google Analytics 4 i Google Tag Manager.
Masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do raportowania typu Looker Studio.
Rozumiesz praktyki dotyczące prywatności danych (np. Consent Mode, RODO, GDPR).
Dobrze czujesz się pracując z tematami technicznymi i potrafisz je jasno wyjaśniać.
Jesteś graczem zespołowym, nastawionym na klienta i chętnym do nauki.
Mile widziane:
Znajomość zagadnień śledzenia server-side (sGTM).
Znajomość innych narzędzi analitycznych (Matomo, Piwik Pro).
Stawka w ogłoszeniu podana przy pełnym etacie, preferowana połowa etatu.
Co możemy Ci zaoferować?
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia z przedstawionych widełek.
Zgrany i doświadczony zespół, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie.
Elastyczne godziny pracy.
Rozwój w obszarze marketingu internetowego.
Biuro bez korpo klimatu, “pets friendly” (mile widziani czworonożni przyjaciele 🙂).
Biblioteczkę firmową z zestawem materiałów szkoleniowych.
Dofinansowanie karty sportowej (Multisport).
Możliwość korzystania z ubezpieczenia medycznego (obecnie PZU zdrowie).
Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego.
Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne.
Bilety na wydarzenia sportowe - żużel PSŻ Poznań i piłki nożnej Warta Poznań, których jesteśmy Partnerem.
Okazje do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (integracje, wyjścia, wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki 🥳).
… i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🤗