SEO Specialist

Marketing

Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań

inmarketing digital agency

6 500 - 9 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

inmarketing digital agency


Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu i skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu oraz SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie. Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych!

W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Realizujemy projekty, dbając o każdy szczegół i realizując przygotowaną wizję rozwoju działań. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, często wykraczając poza ustalony zakres współpracy.

Wewnątrz zespołu dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany, ważny i słuchany.

Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner), co potwierdza nasze kompetencje w obszarach reklamowych. Nasi specjaliści PPC posiadają różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne.

Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów. 😀


W związku z dynamicznym wzrostem naszej agencji poszukujemy Specjalisty ds. SEO, który będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii SEO dla naszych Klientów!


Co cechuje idealnego kandydata/kandydatkę?


  • Rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako specjalista seo.

  • Samodzielność, sumienność i zaangażowanie w prowadzeniu projektów.

  • Znajomość podstaw marketingu oraz specyfiki SEO.

  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi takich jak Google Analytics, Search Console, Ahrefs, Senuto, Semstorm oraz innych narzędzi pokrewnych.

  • Praktyczne doświadczenie w optymalizacji stron pod kątem SEO.

  • Umiejętność analizy wyników i tworzenia raportów SEO.

  • Doświadczenie w link-buildingu

  • Znajomość podstaw copywritingu w kontekście SEO dla branż B2B oraz B2C.

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji (np. ChatGPT, Gemini).

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu; z czasem możliwość pracy hybrydowej.


Co będzie należało do Twoich obowiązków?


  • Tworzenie i wdrażanie strategii SEO dla Klientów agencji.

  • Przygotowywanie audytów SEO dla klientów.

  • Optymalizacja stron pod kątem SEO.

  • Analiza wyników działań SEO przy użyciu narzędzi analitycznych.

  • Analiza profilu linkowania i rozbudowa linkowania wewnętrznego i zewnętrznego dla klientów agencji (link building)

  • Przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Klientów.

  • Przygotowanie rekomendacji dotyczących treści contentowych

  • Analiza i przygotowanie rekomendacji dotyczących fraz i słów kluczowych.

  • Analiza konkurencji z wnioskami dla klientów agencji .

  • Udział w spotkaniach z Klientami i prezentacja wyników działań.

  • Ścisła współpraca z zespołem contentu i programistami.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia.

  • Możliwość pracowania również na pół etatu (widełki w ogłoszeniu dotyczą pełnego etatu).

  • Elastyczne godziny pracy - możesz zaczynać wcześniej lub później - większość zadań możesz realizować asynchronicznie.

  • Stanowisko pracy w biurze w Centrum Poznania (ul. Nowowiejskiego).

  • Pracę w przyjaznej i wspierającej atmosferze z nastawieniem na realizację celów.

  • Obsługę ciekawych projektów liderów swoich branż z różnych rynków.

  • Dofinansowanie do karty sportowej - obecnie Multisport.

  • Ubezpieczenie Medyczne i grupowe (obecnie PZU Zdrowie).

  • Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego.

  • Dostęp do szerokiej bazy kursów i materiałów szkoleniowych online, a także szkoleń i konferencji offline.

  • Szkolenia wewnętrzne w ramach doskonalenia kompetencji miękkich oraz szeroko pojętego marketingu.

  • Liczne integracje, wyjścia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki. :)

Wymagane umiejętności

performance marketing
SEM
SEO
marketing
Google Analytics

Mile widziane

analiza
samodzielność
dobra organizacja pracy
komunikatywność
odpowiedzialność
e-commerce
Oferta dodana: 29.07.2025
Lokalizacja biura