💻 Innovation Software to około 25-osobowy Software House z Wrocławia, który specjalizuje się w:
✨ tworzeniu od podstaw,
✨ utrzymywaniu,
✨ rozwijaniu zaawansowanych aplikacji webowych, systemów oraz aplikacji mobilnych.
Znajdziesz u nas projekty dla klientów z różnych branż (np. e-commerce, logistyka, produkcja & przemysł, farmacja, usługi, motoryzacja, SaaS) zarówno z Polski, jak i zza granicy. Co więcej, mamy na koncie kilka projektów wymyślonych w pełni przez nasz zespół! 🚀
👉 Pracujemy głównie zdalnie w niewielkich, multidyscyplinarnych zespołach. U nas każdy ma realny wpływ na finalny kształt dostarczanych rozwiązań.
Dlatego…
🤓 Kogo szukamy?
Do naszego zespołu chcemy dołączyć osoby, które:
✔️ chcą się stale rozwijać i są otwarte na nowe tematy,
✔️ potrafią pracować zdalnie, zachowując wysoką motywację i jakość,
✔️ są odpowiedzialne, dostrzegają obszary do poprawy i dążą do doskonałości,
✔️ rozumieją, jak ich praca wpływa na biznes, oraz łączą kropki 🧩,
✔️ współpracują zespołowo, przekazują i przyjmują konstruktywny feedback,
✔️ dbają o jasną i ciągłą komunikację w zespole.
Jeśli czujesz, że to o Tobie – czytaj dalej! 👇
💡 Kogo szukamy na to stanowisko?
Junior Content Creator(-ki) – czyli osoby, która będzie:
📌 planować i tworzyć angażujące treści na social media (Instagram, LinkedIn, Facebook), stronę firmową oraz newslettery,
📌 tworzyć proste treści wideo (np. rolki): scenariusz, nagranie i montaż,
📌 projektować grafiki w narzędziach takich jak Canva, Photoshop, itp.,
📌 tworzyć treści zgodne z zasadami SEO i aktualnymi trendami w content marketingu,
📌 analizować efektywność działań za pomocą narzędzi analitycznych,
📌 współpracować z Marketing Managerką przy planowaniu działań i wdrażaniu pomysłów,
📌 wspierać działania związane z naszymi pobocznymi projektami (np. Gravity, WebMonitor).
📍 Wymagania:
Tworzenie treści:
✅ umiejętność pisania blogów, newsletterów, e-booków, case studies, landing pages,
✅ średniozaawansowana znajomość SEO,
✅ znajomość zasad CX writingu.
Media społecznościowe:
✅ doświadczenie w tworzeniu angażujących treści na Instagram, Facebook, LinkedIn,
✅ podstawowa umiejętność tworzenia treści wideo (montaż, nagrania).
Narzędzia i technikalia:
✅ znajomość Google Analytics, Google Search Console, Planera słów kluczowych,
✅ umiejętność projektowania grafik w Canva, Photoshop, itp.
Trendy i wiedza branżowa:
✅ znajomość trendów content marketingu,
✅ analiza działań konkurencji.
Dodatkowe atuty:
➕ znajomość Webflow,
➕ doświadczenie w B2B,
➕ język angielski na poziomie B2/C1,
➕ kreatywność i zmysł estetyczny,
➕ wielozadaniowość i dobra organizacja pracy.
🎁 Co oferujemy?
💻 Sprzęt: możesz pracować na swoim lub otrzymasz od nas niezbędne narzędzia,
📈 Rozwój: intensywny rozwój w obszarze content marketingu, wsparcie zespołu i autonomia,
🎯 Dofinansowanie do karty sportowej, wkrótce pakiet medyczny,
🏖 Płatne dni wolne po okresie próbnym,
📅 Podwyżki po okresie próbnym i co roku,
🤝 Spotkania integracyjne 2x w roku,
🏡 Elastyczną pracę głównie zdalną, jednak w przypadku tego stanowiska wymagamy wizyt w biurze we Wrocławiu min. 2x w miesiącu.
Proces rekrutacyjny:
1️⃣ Rozmowa wstępna z People & Culture Partnerką (Milena) – 30 min,
2️⃣ Zadanie praktyczne – do wykonania asynchronicznie,
3️⃣ Rozmowa z Marketing Managerką (Ania) i Mileną – 30 min,
4️⃣ Witamy w Innovation! 🎉
Wygląda ciekawie? APLIKUJ TERAZ! 💌
Brutto miesięcznie - UZ
Sprawdź podobne oferty pracy