Twoje zadania:
- tworzenie komunikacji i strategii marketingowych dla innowacyjnego produktu – InPost Pay
- planowanie i realizacja kampanii promocyjno-sprzedażowych, które docierają do tysięcy klientów
- ścisła współpraca z działem SoMe i digital, aby opracowywać najbardziej skuteczne kampanie
- monitorowanie trendów konsumenckich
- współpraca z agencjami marketingowymi: tworzenie briefów, które inspirują do kreatywnych i skutecznych działań
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- masz ponad 5 lat doświadczenia w marketingu
- potrafisz koordynować złożone projekty
- znasz świat e-commerce - mile widziane
- rozumiesz zagadnienia związane z: content marketingiem, tworzeniem media planów, analiz i raportów oraz copywritingiem
- potrafisz zarządzać budżetami – planujesz wydatki i optymalizujesz koszty jak mistrz
- swobodnie komunikujesz się po angielsku (znajomość języka na poziomie min. B2)
- MS Office (Excel i PowerPoint) nie ma przed Tobą tajemnic
- potrafisz budować pozytywne relacje, a komunikacja jest Twoim mocnym atutem
- cechują Cię: samodzielność, terminowość, odpowiedzialność
- dynamiczne, zwinne środowisko pracy to Twój żywioł – myślimy OUT OF THE BOX, pracujemy szybko i lubimy to! 🚀
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)