Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów.
Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
- zarządzanie i utrzymanie ofert w systemie CPQ - Analiza Szablonów Ofertowych i kodowanie ich atrybutów,
- współpraca z Pricing Managerem w zakresie budowania matryc kompetencji cenowych dla Szablonów Ofert,
- uczestnictwo w projektach związanych z integracją systemu CPQ z innymi narzędziami, takimi jak CRM czy billing. Współpraca z działem billingu w zakresie algorytmów rozliczania ofert,
- analiza korelacji wzajemnej dostępności umów,
- szkolenie i wsparcie użytkowników systemu CPQ, w tym przedstawicieli handlowych i menedżerów,
- rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją, wyceną i generowaniem ofert,
- analiza wymagań biznesowych - Udział w tworzeniu nowych ofert rekomendacje w zakresie ich realizacji w CPQ,
- tworzenie nowych atrybutów ofert na potrzeby ofert niestandardowych,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania lub integratorami w zakresie implementacji i aktualizacji systemu CPQ (administracja biznesowa),
- odpowiedzialność za testowanie UAT, odbiór funkcjonalności od strony dostawcy systemu CPQ,
- współpraca z dostawcami w zakresie Change Request i implementacji zmian w systemie
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- min. 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu ofertami CPQ lub w podobnej roli związanej z zarządzaniem/ administracją biznesową CRM/ CPQ,
- doświadczenie we współpracy z zewnętrznym dostawcą oprogramowania, zarządzania backlogiem i priorytetyzacją prac,
- znajomość systemów CRM i ich zastosowań w procesach Lead-to-Cash
- wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinach takich jak informatyka, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne,
- zdolność do przeprowadzania analizy biznesowej i technologicznej w celu identyfikacji potrzeb, wpływu na procesy oraz rekomendowania optymalnych rozwiązań,
- zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną pracę (B2-C1).
Mile widziane:
- znajomość systemów CPQ i ich zastosowań w procesach Lead-to-Cash,
- doświadczenie w budowaniu założeń CPQ oraz reguł cenowych,
- doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy CRM/CPQ,
- doświadczenie w projektowaniu GUI systemów klasy CRM/CPQ.
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)