Jako Data Analyst będziesz wspierać Zespół w analizie danych, tworzeniu raportów i wdrażaniu rozwiązań, które przyczynią się do poprawy efektywności procesów Customer Care w całej Grupie InPost. Będziesz miał/a realny wpływ na optymalizację naszych działań i podnoszenie satysfakcji klientów. Jesteś osobą analityczną, która lubi wyzwania związane z danymi i optymalizacją procesów? Dołącz do naszego Działu Customer Care Excellence w InPost i pomóż nam doskonalić jakość obsługi klienta!
Główne zadania i obowiązki:
Wsparcie Zespołu przy opracowywaniu analiz, zestawień i raportów dotyczących wyników operacyjnych poszczególnych obszarów Customer Care całej Grupie.
Wsparcie Zespołu przy wdrażaniu rozwiązań i narzędzi (szczególnie rozwiązań AI, Low-Code i Business Intelligence) przyczyniających się do wzrostu efektywności w obszarze Customer Care całej Grupy.
Aktualizowanie oraz zapewnienie poprawności procesów (w szczególności raportowania) w Customer Care.
Wsparcie Zespołu przy opracowywaniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów i procedur.
Dbałość o jakość i ciągłość wdrażanych rozwiązań (w szczególności raportowania).
Samodzielna realizacja zadań zlecanych przez Managera.
Poszerzanie wiedzy w celu efektywnej realizacji zadań (w szczególności w zakresie zadań realizowanych w ramach codziennych obowiązków).
Wymagania:
Biegła znajomość Python/PySpark do analizy danych (Databricks).
Dobra znajomość SQL do przetwarzania danych.
Znajomość zagadnień związanych z hurtowniami danych i modelowaniem danych.
Doświadczenie z rozwiązaniami Cloud (najlepiej Azure).
Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Doświadczenie w prezentowaniu danych (mile widziane doświadczenie w Power BI)
Doświadczenie w wyciąganiu wniosków na podstawie danych
Znajomość pakietu MS Office, prezentacja wyników, optymalizacja i automatyzacja procesów.
Dyscyplina pracy, planowanie i organizacja pracy.
Samodzielność w działaniu, umiejętność komunikacji i pracy w zespole, orientacja na wynik.
To, co zapewniamy:
pracę zdalną
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty