Global Account Manager (Kierownik/ Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych)
Nowa
Sprzedaż

Global Account Manager (Kierownik/ Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż

negocjacje

analityka

kreatywność

MS Office

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • rozwój relacji z kluczowymi klientami międzynarodowymi
  • osiąganie celów sprzedażowych w ramach portfela klientów
  • analiza i przygotowywanie budżetów sprzedażowych dla klientów
  • analiza i optymalizacja procesów wewnętrznych oraz tych po stronie klienta
  • aktywny udział w sprzedaży usług i rozwiązań dla obecnych klientów firmy
  • kreowanie i koordynowanie akcji marketingowych dedykowanych kluczowym klientom
  • stała współpraca z innymi działami firmy m.in. Finanse, IT, Operacje
  • wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaży
  • przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności
  • reprezentowanie firmy oraz nawiązywanie relacji biznesowych na konferencjach i targach międzynarodowych


Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 1-3 miesiące
  • umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia
  • dobra znajomość MS Office
  • duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań
  • umiejętność działania pod presją czasu.
  • gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy


Mile widziane

  • doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce


To oferujemy

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • brak dress code’u
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowy urlop

Rekomendowane oferty

Przedstawiciel handlowy - Specjalista ds. asortymentu motocyklowego (K/M)

Nowa
Auto Partner S.A.
Konin
obsługa klienta
CRM
sprzedaż
Nowa

Business Development Manager - DE/FR

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
MAKO TSL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
prawo jazdy kat. B
pozyskiwanie klientów B2B
znajomość metod negocjacyjnych
Nowa