rozwój relacji z kluczowymi klientami międzynarodowymi
osiąganie celów sprzedażowych w ramach portfela klientów
analiza i przygotowywanie budżetów sprzedażowych dla klientów
analiza i optymalizacja procesów wewnętrznych oraz tych po stronie klienta
aktywny udział w sprzedaży usług i rozwiązań dla obecnych klientów firmy
kreowanie i koordynowanie akcji marketingowych dedykowanych kluczowym klientom
stała współpraca z innymi działami firmy m.in. Finanse, IT, Operacje
wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaży
przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności
reprezentowanie firmy oraz nawiązywanie relacji biznesowych na konferencjach i targach międzynarodowych
Nasze wymagania
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 1-3 miesiące
umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia
dobra znajomość MS Office
duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań
umiejętność działania pod presją czasu.
gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy
Mile widziane
doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce
To oferujemy
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)