Global Account Team Leader
Nowa
Sprzedaż

Global Account Team Leader

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

sprzedaż B2B

negocjacje

język angielski

Microsoft Office Excel

analiza

Opis stanowiska

Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo


Twoje zadania:

  • zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój relacji z klientami międzynarodowymi 
  • optymalizacja procesów sprzedażowych i po-sprzedażowych 
  • pełna odpowiedzialność za powierzony obszar biznesu, jego wyniki i rozwój 
  • analiza i przygotowywanie budżetów sprzedażowych dla klientów 
  • aktywne wsparcie zespołu w sprzedaży usług i rozwiązań dla obecnych klientów firmy 
  • stała współpraca z innymi działami firmy, m.in. Finanse, IT, Operacje w celu ciągłego doskonalenia procesów 
  • wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaży 
  • przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności 


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży pracującym z klientami międzynarodowymi
  • mile widziane doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie 
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 3-6 miesięcy 
  • umiejętność budowania i motywowania zespołu, a także efektywnego delegowania zadań 
  • gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy 
  • umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia 
  • dobra znajomość MS Office 
  • duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań 
  • umiejętność działania pod presją czasu

 

To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 
  • możliwość zdobywania doświadczenia przy okazji współpracy z rozpoznawalnymi markami w swoich kategoriach (np. Amazon, Vinted, Zalando, etc.) 
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych w zakresie prowadzenia negocjacji biznesowych, zarządzania projektami, strategicznego rozwoju współpracy z partnerami biznesowymi 
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 
  • pracę zdalną lub w modelu hybrydowym 
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 
  • program rekomendacji pracowniczych 
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)

Nowa
6 500 - 10 000 PLN/mies.
CarFree
Warszawa
obsługa klienta
komunikatywność
język angielski
Nowa