Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo
Twoje zadania:
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój relacji z klientami międzynarodowymi
- optymalizacja procesów sprzedażowych i po-sprzedażowych
- pełna odpowiedzialność za powierzony obszar biznesu, jego wyniki i rozwój
- analiza i przygotowywanie budżetów sprzedażowych dla klientów
- aktywne wsparcie zespołu w sprzedaży usług i rozwiązań dla obecnych klientów firmy
- stała współpraca z innymi działami firmy, m.in. Finanse, IT, Operacje w celu ciągłego doskonalenia procesów
- wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaży
- przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży pracującym z klientami międzynarodowymi
- mile widziane doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 3-6 miesięcy
- umiejętność budowania i motywowania zespołu, a także efektywnego delegowania zadań
- gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy
- umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia
- dobra znajomość MS Office
- duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań
- umiejętność działania pod presją czasu
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość zdobywania doświadczenia przy okazji współpracy z rozpoznawalnymi markami w swoich kategoriach (np. Amazon, Vinted, Zalando, etc.)
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych w zakresie prowadzenia negocjacji biznesowych, zarządzania projektami, strategicznego rozwoju współpracy z partnerami biznesowymi
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- pracę zdalną lub w modelu hybrydowym
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)