Jak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje, a my wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze bardziej ułatwić życie milionom klientów!
InPost Pay się rozwija! 📢 Jesteśmy pewni, że zrewolucjonizuje on rynek e-commerce, oferując użytkownikom niespotykane dotąd doświadczenia zakupowe – nie tylko na ostatniej prostej.
Jeśli jesteś zakręcony/a na punkcie e-commerce, masz doświadczenie w integracji systemów oraz Rest API i chcesz współtworzyć z nami produkt, którzy pokochają konsumenci - daj się poznać i dołącz #TeamInPostPay.
Technologie, w których będziesz pracował/a: RESTAPI, Postman, Kibana, Elastic Search, KeyCloak, MS Office, WooCommerce, Presta, Magento, JIRA, Thulium.
Twój zakres obowiązków:
Wsparcie klientów w zakresie oferowanych narzędzi i rozwiązań API, w tym: zapewnienie szybkiego i sprawnego procesu integracji z API InPost, rozwiązywanie błędów i problemów w tym zakresie (II linia wsparcia).
Bieżąca współpraca z zespołem developerskim, rozwijającym produkt
Analiza logów komunikacji między systemami w oparciu o Kibana
Szkolenia i wsparcie pracowników I linii wsparcia w zakresie tematów i problemów związanych z integracją i utrzymaniem usług akceptacji płatności on-line.
Współtworzenie dokumentacji technicznej i operacyjnej dla klientów oraz na potrzeby wewnętrzne i zapewnienie jej kompletności.
Przygotowywanie zakresu testów wprowadzanych zmian i wsparcie tych testów.
Tego oczekujemy od Ciebie:
2-3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakresie wsparcia integracji między systemami, we współpracy z dostawcą zewnętrznym i wewnętrznym,
Wiedzy z zakresu zagadnień związanych z Rest API i integracji systemów
Wiedzy zakresu metod płatności stosowanych w Internecie oraz aplikacjach mobilnych,
Umiejętności analitycznego myślenia
Analizowania działania aplikacji w oparciu o logi systemowe,
Umiejętności przełożenia wymagań biznesowych na wymogi IT,
Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, w tym: prezentowania i przekazywania wiedzy,
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B1),
Proaktywnej, zaangażowanej postawy oraz samodzielności w działaniu
Znajomość platform ecommerce (SaaS) takich jak Shoper, IAI, AtomStore będą dodatkowym atutem
To oferujemy:
Możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce przy innowacyjnym produkcie dla e-commerce
Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (nasze biuro jest świetnie skomunikowane i mieści się przy ul. Pana Tadeusza 4 w Krakowie)
Stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku
Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
System kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊)
Platformy rozwojowe: GoodHabitz i eTutor
Możliwość uczestnictwa w inicjatywach pracowniczych (wolontariat, konkursy z nagrodami).
Rekomendowane oferty