Implementation Specialist 💛
Nowa
Inne

Implementation Specialist 💛

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

RestAPI

Postman

Kibana

MS Office

WooCommerce

Presta

Magento

Jira

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje, a my wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze bardziej ułatwić życie milionom klientów! 


InPost Pay się rozwija! 📢​ Jesteśmy pewni, że zrewolucjonizuje on rynek e-commerce, oferując użytkownikom niespotykane dotąd doświadczenia zakupowe – nie tylko na ostatniej prostej. 

Jeśli jesteś zakręcony/a na punkcie e-commerce, masz doświadczenie w integracji systemów oraz Rest API i chcesz współtworzyć z nami produkt, którzy pokochają konsumenci - daj się poznać i dołącz #TeamInPostPay. 


Technologie, w których będziesz pracował/a: RESTAPI, Postman, Kibana, Elastic Search, KeyCloak, MS Office, WooCommerce, Presta, Magento, JIRA, Thulium.

 

Twój zakres obowiązków: 

  • Wsparcie klientów w zakresie oferowanych narzędzi i rozwiązań API, w tym: zapewnienie szybkiego i sprawnego procesu integracji z API InPost, rozwiązywanie błędów i problemów w tym zakresie (II linia wsparcia). 

  • Bieżąca współpraca z zespołem developerskim, rozwijającym produkt 

  • Analiza logów komunikacji między systemami w oparciu o Kibana 

  • Szkolenia i wsparcie pracowników I linii wsparcia w zakresie tematów i problemów związanych z integracją i utrzymaniem usług akceptacji płatności on-line. 

  • Współtworzenie dokumentacji technicznej i operacyjnej dla klientów oraz na potrzeby wewnętrzne i zapewnienie jej kompletności. 

  • Przygotowywanie zakresu testów wprowadzanych zmian i wsparcie tych testów. 


Tego oczekujemy od Ciebie: 

  • 2-3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakresie wsparcia integracji między systemami, we współpracy z dostawcą zewnętrznym i wewnętrznym, 

  • Wiedzy z zakresu zagadnień związanych z Rest API i integracji systemów 

  • Wiedzy zakresu metod płatności stosowanych w Internecie oraz aplikacjach mobilnych, 

  • Umiejętności analitycznego myślenia 

  • Analizowania działania aplikacji w oparciu o logi systemowe, 

  • Umiejętności przełożenia wymagań biznesowych na wymogi IT, 

  • Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, w tym: prezentowania i przekazywania wiedzy, 

  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B1), 

  • Proaktywnej, zaangażowanej postawy oraz samodzielności w działaniu 

  • Znajomość platform ecommerce (SaaS) takich jak Shoper, IAI, AtomStore będą dodatkowym atutem 


To oferujemy: 

  • Możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce przy innowacyjnym produkcie dla e-commerce 

  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (nasze biuro jest świetnie skomunikowane i mieści się przy ul. Pana Tadeusza 4 w Krakowie) 

  • Stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku 

  • Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 

  • System kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊) 

  • Platformy rozwojowe: GoodHabitz i eTutor 

  • Możliwość uczestnictwa w inicjatywach pracowniczych (wolontariat, konkursy z nagrodami).