Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.
W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów.
Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twój zakres obowiązków
- odpowiedzialność w zakresie zarządzania narzędziami do performance marketingu (m.in. Google Ads, Meta Ads, Adform, TikTok Ads) w Grupie InPost (Polska, Wielka Brytania, Francja, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy)
- tworzenie strategii i koordynacja działań performance na poziomie całej Grupy, w ramach zespołu Marketing International
- współpraca z zespołami wewnątrz Grupy InPost w celu opracowania, wdrażania i realizacji kampanii marketingowych. Definiowanie nowych działań z zakresu performance marketingu
- nadzorowanie współpracy z zewnętrznymi partnerami, agencjami, dostawcami rozwiązań
- przygotowywanie media planów, rekomendacji działań i odpowiednich modeli rozliczeń dla prowadzonych kampanii z uwzględnieniem specyfiki danych rynków
- analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii – rekomendacje dalszych działań “na bazie twardych danych”
- odpowiedzialność za integrację narzędzi performance z narzędziami MarTech (analityka, marketing automation)
- przygotowywanie szczegółowych raportów, podsumowań z prowadzonych kampanii na bazie danych z systemów reklamowych oraz GA4
- tworzenie szablonów raportów, repozytorium wyników. Wymiana doświadczeń pomiędzy zespołami z rynków lokalnych
- zarządzanie budżetami w ramach prowadzonych kampanii celem efektywnej realizacji celów
- realizowanie testów A/B, tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji działań
Nasze wymagania
- minimum 5 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance – Google Ads, Meta Ads,
- doświadczenie w realizacji kamapnii programmatic (np. Adform) oraz praca z narzędziami DMP
- doświadczenie w kampaniach aplikacji mobilnych, praktyczna znajomość narzędzi MMP
- realizacje kampanii dla e-commerce – kampanie produktowe, praca z feedami produktowymi
- doświadczenie we współpracy z rynkami zagranicznymi
- 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem bezpośrednio lub w strukturze matrixowej/interdyscyplinarnie
- umiejętność tworzenia media planów, uwzględniających podział budżetu, estymacje realizacji KPI
- znajomość i samodzielne posługiwanie się takimi narzędziami jak m.in. Google Analytics 4, Firebase, Google Search Console, Looker Studio, Semrush, Ahrefs w celu realizacji kampanii performance
- praca na feedach produktowych
- bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi Excel
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – codzienna komunikacja w języku angielskim
- samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
- gotowość do pracy w bardzo dynamicznym i zmiennym środowisku
- nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania (i brak przekonania, że już wszystko się wie) oraz testowania nowych rozwiązań
To oferujemy
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop