odpowiedzialność za budżet w ramach portfela obsługiwanych Klientów
przygotowywanie umów/dokumentacji Klientów i koordynowanie ich realizacji
monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników sprzedażowych własnego produktu/usługi
koordynowanie przygotowywania raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych
ciągły kontakt z obecnymi klientami i prowadzenie działań dosprzedażowych
regularne raportowanie oraz sporządzanie analiz
wsparcie w zakresie wdrażania nowych Klientów
współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi Klientów
aktywny udział w projektach wewnątrz działowych
przygotowywanie materiałów sprzedażowych i edukacyjnych w formie ustandaryzowanej
dbanie o dobry wizerunek firmy
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
minimum 3 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży (mile widziane doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej)
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
prawo jazdy kat. B
dobra znajomość obsługi komputera (poczta elektroniczna, MS Office)
kreatywność i inicjatywa poparta dotychczasowymi doświadczeniami
umiejętność szybkiego uczenia się i otwartości na rozwijanie nowych umiejętności
wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)