Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
W Obszarze Sprzedaży zajmujemy się przede wszystkim pozyskaniem Klienta. Wykorzystujemy do tego najróżniejsze kanały kontaktu począwszy od sprzedaży stacjonarnej tj. telefonicznej po Przedstawicielstwo Handlowe. Odpowiadamy m.in. za finalizację procesu sprzedażowego, opiekę nad klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji. Ważną częścią naszej pracy jest analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji.
Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
zarządzanie pracą podległego zespołu, prowadzenie statusów oraz odpowiedzialność za wynik sprzedażowy
pozyskiwanie Klientów i prowadzenie rozmów handlowych z klientami Smart.
tworzenie i dalsza administracja umów dla klientów Smarta – zgodnie z otrzymanymi wzorcami.
koordynowanie wdrażania kontraktów Smarta pod kątem informatycznym, logistycznym i operacyjnym.
opieka posprzedażowa dla klientów.
szkolenie nowych pracowników zespołu oraz rekrutowanie nowych członków zespołu
przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz pracy operacyjnej zespołu wsparcia (Back office)
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami
doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami
znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym (min. B2)
odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
wysoko rozbudowane umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
samodzielność w działaniu
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty