Kierownik Zespołu / Kierowniczka Zespołu Smart Courier
Nowa
Zarządzanie

Kierownik Zespołu / Kierowniczka Zespołu Smart Courier

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

zarządzanie zespołem

negocjacje

Microsoft Office Excel

rozmowy handlowe

Mile widziane

zarządzanie projektami

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

W Obszarze Sprzedaży zajmujemy się przede wszystkim pozyskaniem Klienta. Wykorzystujemy do tego najróżniejsze kanały kontaktu począwszy od sprzedaży stacjonarnej tj. telefonicznej po Przedstawicielstwo Handlowe. Odpowiadamy m.in. za finalizację procesu sprzedażowego, opiekę nad klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji. Ważną częścią naszej pracy jest analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji.

Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

  • zarządzanie pracą podległego zespołu, prowadzenie statusów oraz odpowiedzialność za wynik sprzedażowy

  • pozyskiwanie Klientów i prowadzenie rozmów handlowych z klientami Smart.

  • tworzenie i dalsza administracja umów dla klientów Smarta – zgodnie z otrzymanymi wzorcami.

  • koordynowanie wdrażania kontraktów Smarta pod kątem informatycznym, logistycznym i operacyjnym.

  • opieka posprzedażowa dla klientów.

  • szkolenie nowych pracowników zespołu oraz rekrutowanie nowych członków zespołu

  • przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz pracy operacyjnej zespołu wsparcia (Back office)


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym

  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami

  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami

  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

  • znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym (min. B2)

  • odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu

  • wysoko rozbudowane umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne

  • samodzielność w działaniu


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)