Twoje zadania:
- zarządzanie narzędziem do marketing automation w kontekście programów lojalnościowych
- tworzenie scenariuszy oraz ustawianie kampanii w ramach narzędzia do marketing automation – kampanie realizowane w różnych kanałach (e-mail, sms, web push, push mobilny, dynamic content)
- przygotowywanie rekomendacji nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania
- analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii, rekomendacje dalszych działań
- tworzenie segmentów użytkowników, definiowanie grupy odbiorców
- tworzenie i realizowanie testów A/B w ramach prowadzonych działań
- działania mające na celu poszerzenie bazy zgód marketingowych
- dbanie o pozyskiwanie nowych danych o użytkownikach oraz ich integrację w ramach narzędzia do zarządzania kampaniami
- dbanie o politykę kontaktu
- współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu Marketingu, IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
- dodatkowo - realizowanie kampanii wspierających działania lead nurturing
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami klasy marketing automation oraz utrzymaniem programu lojalnościowego
- doświadczenie w samodzielnym realizowaniu scenariuszy kampanii automatycznych
- doświadczenie w realizacji kampanii e-mail marketingowych oraz pushy mobilnych
- praktyczna znajomość narzędzi do analityki, jak np. Google Analytics, Firebase
- wiedza ogólna na temat różnych kanałów digital marketingu i możliwościach jakie dają – SEM, Programmatic, Social Media, mobile
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- dobra znajomość Excela
- samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
- nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania oraz testowania nowych rozwiązań
- otwartość na pracę w bardzo dynamicznym i zmiennym środowisku. Myślimy OUT OF THE BOX i dzięki temu osiągamy ponadprzeciętne rezultaty. Zależy nam także, abyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to
Mile widziane
- doświadczenie z kampaniami Programmatic (narzędzia typu DSP, DMP)
- realizacja projektów związanych z marketingiem aplikacji mobilnych
- praca przy integracji danych offline oraz online
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)