zarządzanie narzędziem do marketing automation w kontekście programów lojalnościowych
tworzenie scenariuszy oraz ustawianie kampanii w ramach narzędzia do marketing automation – kampanie realizowane w różnych kanałach (e-mail, sms, web push, push mobilny, dynamic content)
przygotowywanie rekomendacji nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania
analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii, rekomendacje dalszych działań
tworzenie segmentów użytkowników, definiowanie grupy odbiorców
tworzenie i realizowanie testów A/B w ramach prowadzonych działań
działania mające na celu poszerzenie bazy zgód marketingowych
dbanie o pozyskiwanie nowych danych o użytkownikach oraz ich integrację w ramach narzędzia do zarządzania kampaniami
dbanie o politykę kontaktu
współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu Marketingu, IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
dodatkowo - realizowanie kampanii wspierających działania lead nurturing
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami klasy marketing automation oraz utrzymaniem programu lojalnościowego
doświadczenie w samodzielnym realizowaniu scenariuszy kampanii automatycznych
doświadczenie w realizacji kampanii e-mail marketingowych oraz pushy mobilnych
praktyczna znajomość narzędzi do analityki, jak np. Google Analytics, Firebase
wiedza ogólna na temat różnych kanałów digital marketingu i możliwościach jakie dają – SEM, Programmatic, Social Media, mobile
znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
dobra znajomość Excela
samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania oraz testowania nowych rozwiązań
otwartość na pracę w bardzo dynamicznym i zmiennym środowisku. Myślimy OUT OF THE BOX i dzięki temu osiągamy ponadprzeciętne rezultaty. Zależy nam także, abyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to
Mile widziane
doświadczenie z kampaniami Programmatic (narzędzia typu DSP, DMP)
realizacja projektów związanych z marketingiem aplikacji mobilnych
praca przy integracji danych offline oraz online
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty
Specjalista ds. Marketingu B2B
Nowa
8 000 - 10 000PLN/mies.
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
content marketing
B2B marketing
Nowa
Marketing Specialist (m/f/d)
Nowa
6 650 - 9 150PLN/mies.
Kiwee Software sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Marketing of software services
Execution of marketing strategy
marketing performance analysis
Nowa
Marketing Specialist (part-time, remote)
Nowa
4 000 - 6 000PLN/mies.
PQ Software
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing automation
marketing
B2B marketing
Nowa
Samodzielny Specjalista ds. E-mail Marketingu & Marketing Automation!
Nowa
12 000 - 15 000PLN/mies.
Klient Rocketjobs
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
AI
Testy A/B
Nowa
Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna