Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
W Obszarze Sprzedaży zajmujemy się przede wszystkim pozyskaniem Klienta. Wykorzystujemy do tego najróżniejsze kanały kontaktu począwszy od sprzedaży stacjonarnej tj. telefonicznej po Przedstawicielstwo Handlowe. Odpowiadamy m.in. za finalizację procesu sprzedażowego, opiekę nad klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji. Ważną częścią naszej pracy jest analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji.
Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
określenie celów biznesowych i założeń dla zmiany cen dla klientów B2C/B2B zgodnych ze strategią i wymaganiami firmy oraz ich umiejętne kaskadowanie
odpowiedzialność za rekomendowanie strategii działania dla poszczególnych rodzajów Merchantów oraz tworzenie dedykowanych ofert dla Merchantów
analiza danych sprzedażowych, konkurencji, zachowań klientów i trendów rynkowych
współpraca z zespołami analitycznymi i BI w celu tworzenia modeli predykcyjnych i symulacji wpływu zmian cen
segmentacja klientów B2C i B2B pod kątem elastyczności cenowej i wartości klienta (CLV).
aktywny udział w tworzeniu założeń budżetowych dla poziomu cen dla Merchantów
koordynacja procesu zmiany cennika
współpraca z Działami: Sprzedaży, Pricingu, Wsparcia Sprzedaży, Prawny, Finanse, Rozliczeń, Fakturowania, Kontroli Jakości
zarządzanie programem oraz harmonogramem projektu, monitorowanie i raportowanie efektów realizowanych projektów na Zarząd
komunikowanie strategii cenowej interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym
szkolenie zespołów sprzedażowych i obsługi klienta w zakresie nowych zasad cenowych
zarządzanie ryzykiem i reakcją rynku na zmiany cen (np. feedback klientów, działania konkurencji)
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
min. 4 lata doświadczenia w pracy w branży kurierskiej/ informatycznej/ telekomunikacyjnej/ doradczej lub instytucji finansowej
min. 2 lata doświadczenia w realizacji dużych cross obszarowych projektów w obszarze sprzedaży
umiejętność pracy z danymi i wyciągania z nich wniosków
znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym (min. B2)
umiejętność bliskiej współpracy zarówno z siłami Sprzedaży, Produktowcami, Projekt Managerami rtc.
praktyczna znajomość metodyk prowadzenia projektów (mile widziane poparcie certyfikatem)
znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
wysoko rozbudowane umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
samodzielność w działaniu
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty