Miejsce pracy: Kraków (tryb hybrydowy - 2/3 spotkania w tygodniu)
Twoje zadania:
- Tworzenie raportów i analiz danych Biura Obsługi Klienta. 📊
- Automatyzacja i usprawnianie procesu raportowania przy wykorzystaniu Excel/VBA, SQL, Power Query itp. 🔄
- Analiza danych i ich przetwarzanie ich na konkretne informacje i wiedzę, również przy pomocy programów statystycznych i wizualizacyjnych - Power BI, Databricks. 📈
- Monitorowanie KPI (ATT, AHT, AR, SLA, FCR, TRT, CSAT, forecast accuracy). 📊
- Tworzenie raportów i zestawień ad hoc na potrzeby Customer Service. 📝
- Współpraca z innymi działami firmy, dostarczanie potrzebnych danych i informacji. 🤝
- Udział w projektach angażujących inne działy w firmie. 📚
- Usprawnianie procesów Obsługi Klienta i doskonalenie Customer Experience. 🌟
- Rozwijanie narzędzi wspomagających Obsługę Klienta. 🛠️
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- Minimum dwóch lat doświadczenia na stanowisku Analityka Danych lub podobnym. 📅
- Doświadczenie w branży Contact Center (znajomość wskaźników, specyfiki pracy i występujących tu procesów). 📞
- Umiejętności pracy z Databricks. 💻
- Znajomości pracy z danymi, w tym umiejętności wydobywania informacji z danych (preferowane narzędzia: Python, Spark). 🐍
- Zdolności do pracy na bazach danych relacyjnych/kolumnowych z wykorzystaniem SQL. 🗄️
- Doświadczenia w tworzeniu wizualizacji danych (preferowane narzędzie: Power BI). 📊
- Umiejętności współpracy z partnerami biznesowymi i świadczenia wsparcia w analizach. 🤝
- Doskonałej znajomości pakietów Office, w szczególności MS Excel i MS PowerPoint. 💼
- Biegłej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (min. B2). 🇬🇧
- Otwartości na pracę w trybie zmianowym 8-21, zgodnie z kalendarzem biznesowym (praca może mieć miejsce w niektóre święta). ⏰
- Otwartości na sporadyczne wyjazdy służbowe i delegacje. ✈️
To, co zapewniamy:
- Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce. 🌍
- Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych. 📚
- Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością. 🤝
- System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej). 🎁
- Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów. 🎓
- Program rekomendacji pracowniczych. 🏆
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe). 🏃♀️🏃♂️