Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Praca biurowa

Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Praca biurowa

Czerniakowska 87a, Warszawa

InPost

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

praca z dokumentacją
Umiejętność weryfikacji poprawności dokumentów
Microsoft Office Excel
Doświadczenie w pracy z Działem Handlowym

Mile widziane

AML

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.


W Obszarze Sprzedaży zajmujemy się przede wszystkim pozyskaniem Klienta. Wykorzystujemy do tego najróżniejsze kanały kontaktu począwszy od sprzedaży stacjonarnej tj. telefonicznej po Przedstawicielstwo Handlowe. Odpowiadamy m.in. za finalizację procesu sprzedażowego, opiekę nad klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji. Ważną częścią naszej pracy jest analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji.

Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

  • wsparcie pracowników Pionu Sprzedaży

  • współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi

  • terminowe przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji podsumowujących realizację zadań

  • odpowiedzialność za weryfikację umów

  • odpowiedzialność za poprawne aktywowanie klientów w CRM na podstawie podpisanych umów

  • realizowanie obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML) oraz regulacji wewnętrznych

  • realizacja wypowiedzeń kontrahentów


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • min 2 lata doświadczenia w administracji, pracy z dokumentacją, weryfikacją pod kątem ich poprawności

  • znajomość rejestrów publicznych KRD, KRS, REGON, GUS, CRBR, CEIDG

  • umiejętność korzystania z Excela

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2

  • umiejętność pilnowania procesów, duża samodzielność, skrupulatność w realizowanych działaniach

  • łatwość w tworzeniu relacji biznesowych


Mile widziane: 

  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 

Oferta dodana: 21.09.2025
Lokalizacja biura

Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista/ka ds. Administracji Sprzedaży

Czerniakowska 87a, Warszawa

InPost

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków (dalej także j... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca