analizowanie i modyfikowanie istniejących procesów sprzedażowych (z naciskiem na retencję klientów)
dbanie o satysfakcję klientów i jak najniższy poziom churnu
planowanie kalendarza kampanii sprzedażowych (głównie kanał telefoniczny) i pilotowanie ich realizacji
koordynowanie procesu dystrybucji i kontaktu z leadami sprzedażowymi
przygotowywanie wymagań do baz klientów do kampanii, analiz, jak również wymagań do raportów
realizowanie samodzielne analiz kampanii czy baz klientów
tworzenie strategii mających na celu zwiększenie lojalności klientów
uczestniczenie we wdrażaniu nowych produktów i usług
projekty ad-hoc, bo w InPost wiemy, że nowy pomysł może się pojawić w każdej chwili
przygotowywanie prezentacji, w tym do kadry zarządzającej, w związku z podejmowanymi działaniami (np. pomysłem na nową kampanię)
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
excel jest dla Ciebie tak prosty jak odbiór paczki z Paczkomat® (ogarniesz samodzielną analizę korzystając z zaawansowanych formuł czy tabel przestawnych, a jak znasz VBA to już całkiem super)
potrafisz analizować istniejące i projektować nowe procesy sprzedażowe i kampanie
(przede wszystkim w kanale telefonicznym)
posiadasz doświadczenie z obszaru CVM (churn, CLV, marża…nie są wiedzą tajemną)
masz doświadczenie w budowaniu procesów sprzedażowych (ciągłych i kampanijnych)
umiesz zaprezentować swoje pomysły przed różnorodnymi interesariuszami (w tym wysoką kadrą zarządzającą)
masz doświadczenie w pracy lub współpracy bezpośrednio ze strukturami sprzedażowymi - w kanale telefonicznym lub direct
pasjonuje Cię praca z danymi, ich analiza oraz poszukiwanie w nich odpowiedzi na postawione pytania i masz w tym obszarze praktyczne doświadczenie
posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/B1
rozumiesz, że jedyną stałą jest zmiana (niektórzy mówią, że jeszcze podatki)
nie przeraża Cię presja, bo potrafisz rozbić mur, ale i go obejść
cechuje Cię samodzielność i umiesz zarządzić swoim czasem
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)