Specjalista/Specjalistka ds. Interwencji i Reklamacji Oddział InPost
Nowa
Logistyka

Specjalista/Specjalistka ds. Interwencji i Reklamacji Oddział InPost

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Friendly offer

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca - czekamy na Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!

Miejsce pracy: Oddział InPost Gądki k. Poznania ul. Stachowska 17


Twoje zadania:

  • współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie rozwiązywania interwencji i reklamacji

  • informowanie klientów o realizowanych przez firmę usługach, statusach przesyłek, terminach doręczenia i sposobach składania reklamacji oraz udzielanie informacji na zapytania działu reklamacji

  • monitorowanie i terminowe procesowanie interwencji i reklamacji w systemie

  • działania prewencyjne minimalizujące ryzyko składania reklamacji przez klienta

  • bieżąca komunikacja na linii kurier/ klient/ specjalista

  • monitorowanie i analizowanie bieżących statusów przesyłek

  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • umiejętności pracy w zespole

  • akceptacji wykonywania powyższych zadań również w strefie magazynowej​

  • umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej

  • dyspozycyjności – praca zmianowa 6:00 – 14:00 / 12:00 - 20:00

  • znajomości pakietu MS Office(Excel, Word, PowerPoint) oraz Outlook

  • doświadczenia w kontakcie z klientem również z tym trudnym

  • chęci do pracy i poznawania nowych rzeczy, odporności na stres

  • zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami


To, co zapewniamy:

  • umowę o pracę 

  • atrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowania

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run​)