Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta Oddział InPost
Nowa
Logistyka

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta Oddział InPost

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Friendly offer

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca - czekamy na Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!

Miejsce pracy: Oddział InPost Gądki k. Poznania ul. Stachowska 17


Twoje zadania:

  • kontakt z klientem - telefoniczny oraz mailowy 

  • obsługa skrzynki mailowej 

  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wewnętrznym systemie informatycznym 

  • monitorowanie i analizowanie raportu kompletności i raportu zaginionych paczek 

  • bieżąca komunikacja na linii kurier/klient/specjalista 

  • monitorowanie statusów oraz prawidłowe procesowanie przesyłek w oddziale 

  • procesowanie zwrotów (awizownia) 

  • współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi  w zakresie rozwiązywania interwencji i reklamacji 

  • ustalanie istotnych informacji do przesyłek bez etykiety

  • weryfikacja przesyłek

  • realizacja zwrotów do nadawcy

  • inwentaryzacja przesyłek

  • dbać o terminowość przesyłek

  • przyjmować przesyłki zwrotne od kurierów


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • umiejętności pracy w zespole

  • akceptacji pracy na magazynie

  • umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej

  • dyspozycyjności – praca zmianowa 6-14, 14-22 ​

  • dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint) oraz Outlook

  • doświadczenia w kontakcie z klientem również z tym trudnym

  • chęci do pracy i poznawania nowych rzeczy, odporności na stres

  • zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • umowa o pracę oraz atrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowania

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run​)