Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych 💛
Czerniakowska 87a, Warszawa
InPost
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych
Miejsce pracy: praca zdalna z okazjonalnymi wizytami w biurze warszawskim
Twoje zadania:
Odpowiadanie na zapytania i wnioski drogą mailową, telefoniczną, pisemną; dotyczące cyklu życia przesyłek, zamówień magazynowych i innych usług InPost.
Pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez samodzielną analizę spraw, współpracę zespołową lub kierowanie ich do odpowiednich jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Przygotowywanie raportów i podsumowań dotyczących serwisu Klienckiego oraz podjętych działań.
Realizacja działań zgodnie z wewnętrznymi standardami i dbałością o odpowiedni przepływ informacji.
Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących opłat za usługi.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
Roczne doświadczenie w kompleksowej obsłudze Klienta pośredniej poprzez chaty, telefony oraz e-mail.
Umiejętności komunikacji interpersonalnej - umiejętności skutecznej i jasnej wymiany informacji z klientami oraz współpracownikami.
Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych.
Empatia i umiejętność aktywnego słuchania - zdolności rozumienia emocji i potrzeb klientów, aby lepiej na nie odpowiadać.
Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia w celu znalezienia rozwiązań dla trudnych sytuacji.
Doskonała organizacja pracy - zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań.
Inicjatywa i samodzielność w działaniu.
Znajomość języka angielskiego.
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt (8-18, w zmianach 8-16/10-18)
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych 💛
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych 💛
Czerniakowska 87a, Warszawa
InPost