Specjalista /Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych
Nowa
Inne

Specjalista /Specjalistka ds. Obsługi Klientów Biznesowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

angielski

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twoje zadania:

📧 Odpowiadanie na zapytania i wnioski drogą mailową, telefoniczną, pisemną; dotyczące cyklu życia przesyłek, zamówień magazynowych i innych usług InPost.

🔍 Pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez samodzielną analizę spraw, współpracę zespołową lub kierowanie ich do odpowiednich jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami.

📊 Przygotowywanie raportów i podsumowań dotyczących serwisu Klienckiego oraz podjętych działań.

🔄 Realizacja działań zgodnie z wewnętrznymi standardami i dbałością o odpowiedni przepływ informacji.

💰 Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących opłat za usługi.


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

📅 Roczne doświadczenie w kompleksowej obsłudze Klienta pośredniej poprzez chaty, telefony oraz e-mail.

🗣️ Umiejętności komunikacji interpersonalnej - umiejętności skutecznej i jasnej wymiany informacji z klientami oraz współpracownikami.

📞 Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych.

🤝 Empatia i umiejętność aktywnego słuchania - zdolności rozumienia emocji i potrzeb klientów, aby lepiej na nie odpowiadać.

💡 Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia w celu znalezienia rozwiązań dla trudnych sytuacji.

🗂️ Doskonała organizacja pracy - zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań.

🚀 Inicjatywa i samodzielność w działaniu.

🌐 Znajomość języka angielskiego min. B2.

💻 Dobra znajomość pakietu MS Office.

⏰ Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt (8-18, w zmianach 8-16/10-18).


To, co zapewniamy:

🚀 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce.

📈 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych.

🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością.

🎁 System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej).

💻 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów.

🎯 Program rekomendacji pracowniczych.

🏃‍♀️ Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe).