Twoje zadania:
🔹 Odpowiadanie na zapytania i wnioski drogą mailową, telefoniczną, pisemną; dotyczące cyklu życia przesyłek, zamówień magazynowych i innych usług InPost 📧📞✉️.
🔹 Pomoc w rozwiązywaniu problemów poprzez samodzielną analizę spraw, współpracę zespołową lub kierowanie ich do odpowiednich jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami 🔍🤝📋.
🔹 Przygotowywanie raportów i podsumowań dotyczących serwisu Klienckiego oraz podjętych działań 📝📊.
🔹 Realizacja działań zgodnie z wewnętrznymi standardami i dbałością o odpowiedni przepływ informacji 📈🔄.
🔹 Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących opłat za usługi 💰🔎.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
🔸 Roczne doświadczenie w kompleksowej obsłudze Klienta pośredniej poprzez chaty, telefony oraz e-mail 💼📱📧.
🔸 Umiejętności komunikacji interpersonalnej - umiejętności skutecznej i jasnej wymiany informacji z klientami oraz współpracownikami 🗣️.
🔸 Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych 📞.
🔸 Empatia i umiejętność aktywnego słuchania - zdolności rozumienia emocji i potrzeb klientów, aby lepiej na nie odpowiadać 💖👂.
🔸 Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia w celu znalezienia rozwiązań dla trudnych sytuacji 💡🤔.
🔸 Doskonała organizacja pracy - zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań 📅✅.
🔸 Inicjatywa i samodzielność w działaniu 🚀💪.
🔸 Znajomość języka angielskiego.
🔸 Dobra znajomość pakietu MS Office 💻📑.
🔸 Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt (8-18, w zmianach 8-16/10-18) ⏰📆.
To, co zapewniamy:
🔹 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 🌍📦.
🔹Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 📚🎓.
🔹 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝❤️.
🔹 System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🎟️🏷️🏥.
🔹 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 🎬📖📝.
🔹 Program rekomendacji pracowniczych 👥🏆.
🔹 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 🤝🎁🏃.
Rekomendowane oferty