Twoje zadania:
Analiza zgłoszeń reklamacyjnych
Obsługa telefoniczna Klientów w zakresie reklamacji 📞
Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie online
Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom📝
Wdrażanie zmian optymalizujących proces obsługi klienta i reklamacji podnoszący ich jakość
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie) 🗣️
zaangażowanie i przejawianie inicjatyw
orientacja na Klienta
odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu 🧘
dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
To, co zapewniamy:
• pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 🌍
• możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 📚
• partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝
• system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🎪
• platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 🎬
• program rekomendacji pracowniczych 👥
• możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 🏃♂️
Rekomendowane oferty