Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

MS Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych

  • Obsługa telefoniczna Klientów w zakresie reklamacji 📞

  • Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie online

  • Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji

  • Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji

  • Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom📝

  • Wdrażanie zmian optymalizujących proces obsługi klienta i reklamacji podnoszący ich jakość


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta

  • łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie) 🗣️

  • zaangażowanie i przejawianie inicjatyw

  • orientacja na Klienta

  • odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu 🧘

  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole


To, co zapewniamy:

• pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 🌍

• możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 📚

• partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝

• system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🎪

• platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 🎬

• program rekomendacji pracowniczych 👥

• możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 🏃‍♂️