Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.
W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów.
Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twój zakres obowiązków
- koordynowanie badań: Kontynuowanie rozpoczętych projektów badawczych, zapewniając ich płynną realizację i dostarczanie wartościowych wyników. Współpraca z zespołem w celu zbierania i analizowania danych oraz przygotowywania raportów. Zlecanie badań zewnętrznym agencjom oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie badań na klientach w celu zbierania informacji zwrotnej i dostosowywania strategii komunikacji. Analizowanie wyników.
- tworzenie treści: Tworzenie treści do e-maili, powiadomień push, SMS-ów oraz komunikatów na ekranach maszyn. Tworzenie treści do aplikacji i na strony internetowe, w tym landing pages oraz optymalizowanie treści do aplikacji mobilnych. Zapewnianie spójności i zgodności komunikacji z obecnym InPost tone of voice. Współpraca z zespołami marketingu i obsługi klienta w celu opracowywania skutecznych i angażujących treści. Dostosowywanie treści komunikacyji do specyfiki różnych rynków międzynarodowych. Monitorowanie i analizowanie efektywności komunikatów oraz wprowadzanie usprawnień na podstawie zebranych danych.
- prowadzenie warsztatów: Organizowanie i prowadzenie warsztatów dotyczących empatyzacji oraz tworzenie propozycji wartości (VPC) w celu lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Wykorzystywanie warsztatów do generowania innowacyjnych pomysłów oraz identyfikacji możliwości usprawnień procesów.
- opracowywanie i upraszczanie procesów: Analiza istniejących procesów w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnień. Opracowywanie i wdrażanie procesów dla nowych usług.
Nasze wymagania
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z tekstami lub treściami cyfrowymi
- myślenia analitycznego, które pomaga w projektowaniu i optymalizacji procesów oraz analizowaniu wyników badań
- doświadczenia z tworzeniem lub redagowaniem tekstów, znajomości zagadnień z zakresu UX writingu, projektowania treści nastawionych na użytkownika, zasad prostej polszczyzny
- wiedzy, czym jest design thinking oraz service design
- samodzielności, terminowości, odpowiedzialności i kreatywności
- nastawienia na nowe wyzwania i dynamiczne oraz zmienne środowisko
- nieustającą potrzebę poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania (bez przekonania, że już wszystko wiem)
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- umiejętności pisania tak, aby odbiorca wiedział, co autor miał na myśli
- Paczkomat w każdej odmianie jest moją ulubioną formą dostawy
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w obszarze związanym z CX w firmie z sektora usług cyfrowych lub e-commerce
- znajomość dobrych praktyk i metodyk projektowania UX
- praktyczną znajomość oprogramowania Figma
To oferujemy
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop