Twoje zadania:
- pozyskiwanie klientów w sektorze B2B na usługi kurierskie i paczkomatowe drogą telefoniczną
- prowadzenie negocjacji i przygotowanie ofert dla Klientów
- bieżąca analiza rynku e-commerce i budowanie potencjalnej bazy klientów małych i średnich przedsiębiorstw
- udział w dodatkowych projektach – rozwój współpracy z pozyskanymi Klientami
- utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami biznesowymi
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i projektowych
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- min rocznego doświadczenia zawodowego w telefonicznym pozyskiwaniu klienta
- łatwości w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
- gotowości do pracy w grupie
- umiejętność organizowania własnego czasu pracy
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rozmów w oparciu o techniki i standardy sprzedaży
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)