Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów. Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
realizowanie kampanii performance marketing dla produktów oraz usług oferowanych przez InPost
samodzielne prowadzenie kampanii i ich optymalizacja w ramach takich narzędzi jak Google Ads, Meta, TikTok, Microsoft Advertising,
przygotowywanie media planów, rekomendacji działań i odpowiednich modeli rozliczeń dla prowadzonych kampanii
zarządzanie budżetem w ramach prowadzonych kampanii celem efektywnej realizacji celów
analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii – rekomendacja dalszych działań,
realizowanie testów A/B, tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji działań
przygotowywanie szczegółowych raportów, podsumowań z prowadzonych kampanii na bazie danych z systemów reklamowych oraz GA4
współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu marketingu (. copywriterzy, graficy), ale także dział IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
min 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance,
bardzo dobra znajomość systemów reklamowych, szczególnie Google Ads i Meta
umiejętność tworzenia media planów, uwzględniających podział budżetu, estymacje realizacji KPI,
znajomość i samodzielne posługiwanie się takimi narzędziami jak Google Analytics 4, Firebase, Google Search Console, Looker Studio, Semrush, Ahrefs, Google Merchant Center w celu realizacji kampanii performance,
bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi Excel,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
samodzielność i zdolność do efektywnej pracy w zespole,
nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania, odkrywania oraz testowania nowych rozwiązań
wiedza ogólna na temat różnych kanałów digital marketingu i możliwościach jakie dają np. Marketing Automation, Programmatic, Social Media, kampanie mobile, afiliacja
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty