Specjalista/tka ds. Performance Marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista/tka ds. Performance Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

afiliacja marketingowa

performance marketing

Meta Ads

Google Analytics

Google Ads

Mile widziane

Adform

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.


W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów. Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:

  • realizowanie kampanii performance marketing dla produktów oraz usług oferowanych przez InPost

  • samodzielne prowadzenie kampanii i ich optymalizacja w ramach takich narzędzi jak Google Ads, Meta, TikTok, Microsoft Advertising,

  • przygotowywanie media planów, rekomendacji działań i odpowiednich modeli rozliczeń dla prowadzonych kampanii

  • zarządzanie budżetem w ramach prowadzonych kampanii celem efektywnej realizacji celów

  • analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii – rekomendacja dalszych działań,

  • realizowanie testów A/B, tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji działań

  • przygotowywanie szczegółowych raportów, podsumowań z prowadzonych kampanii na bazie danych z systemów reklamowych oraz GA4

  • współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu marketingu (. copywriterzy, graficy), ale także dział IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • min 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance,

  • bardzo dobra znajomość systemów reklamowych, szczególnie Google Ads i Meta

  • umiejętność tworzenia media planów, uwzględniających podział budżetu, estymacje realizacji KPI,

  • znajomość i samodzielne posługiwanie się takimi narzędziami jak Google Analytics 4, Firebase, Google Search Console, Looker Studio, Semrush, Ahrefs, Google Merchant Center w celu realizacji kampanii performance,

  • bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi Excel,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  • samodzielność i zdolność do efektywnej pracy w zespole,

  • nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania, odkrywania oraz testowania nowych rozwiązań

  • wiedza ogólna na temat różnych kanałów digital marketingu i możliwościach jakie dają np. Marketing Automation, Programmatic, Social Media, kampanie mobile, afiliacja


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)