Treasury Specialist

Finanse

Treasury Specialist

Finanse

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

doświadczenie we współpracy z bankami
język angielski

Mile widziane

znajomość standardów płatności
SAP
Kyriba
doświadczenie w pracy korporacyjnej

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.


Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.


Obszar Finansowy w InPost to rozległa działka, która obejmuje m.in.: Planowanie i analizy finansowe, Raportowanie, Controlling, Podatki, Systemy Finansowe, Skarb, Księgowość inne. Dbamy o właściwą strukturę finansową i podatkową, zarządzamy komunikacją finansową, a także spełniamy wymogi giełdowe. Odpowiadamy też za prawidłowy obieg dokumentów oraz kontrolę obrotu finansowego firmy. Pomimo, że jesteśmy finansistami, mówimy prostym językiem, stawiamy na partnerską współpracę i dbamy o relacje. Nasza praca opiera się o współpracę z wieloma działami i obszarami biznesowymi. Idziemy z duchem czasu!  Jeśli chcesz poznać rozległy świat Finansów od środka a dodatkowo jesteś otwarty na ciągły rozwój to poszukujemy właśnie Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Do Naszego zespołu szukamy osoby na zastępstwo (1 rok) z potencjalną możliwością nawiązania współpracy na stałe


Twoje zadania:

  • administracja i obsługa systemów bankowych oraz dokumentacji bankowej, zarządzanie dostępami i uprawnieniami pracowników w bankowości elektronicznej,

  • realizowanie manualnych przelewów oraz obsługa zapytań dotyczących statusu płatności w tym wysyłka potwierdzeń bankowych

  • praca w Tresury Management System (Kyriba), kontrola poprawności plików płatności przesyłanych z ERP, raportów systemowych, wyjaśnienie niezgodności związanych z przesyłaniem wyciągów bankowych

  • angażowanie się w prace nad rozwojem systemu TMS , inicjowanie zmian i ciągłe doskonalenie

  • bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, w tym wdrażanie nowych usług,

  • przygotowywanie wniosków i dokumentacji związanej z gwarancjami bankowymi dla spółek Grupy Kapitałowej, praktyczna wiedza na temat gwarancji korporacyjnych

  • opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych procedur i instrukcji w obszarze treasury,

  • przygotowywanie, analiza i raportowanie danych finansowych,

  • identyfikowanie oraz wdrażanie usprawnień w procesach finansowych,

  • udział w projektach i inicjatywach grupowych, w tym w działaniach związanych z automatyzacją procesów analitycznych i raportowych związanych z Treasury

  • administracja i zarzadzanie kartami firmowymi

  • współpraca z zagranicznymi oddziałami w obszarze Treasury


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • wyższego wykształcenia (preferowane kierunki z zakresu finansów)

  • min 1 rok doświadczenie w współpracy z bankami

  • znajomości zagadnień z obszaru finansów przedsiębiorstwa oraz instrumentów finansowych

  • praktycznej znajomości MS Office, w szczególności MS Excela , PowerPoint

  • rozwiniętych umiejętności analitycznych i logicznego myślenia,

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • dokładności, odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane zadania,

  • proaktywnego podejścia, samodzielności w działaniu oraz nastawienia na poszukiwanie rozwiązań,


Mile widziane:

  • znajomość systemów bankowych i narzędzi płatniczych

  • doświadczenie w pracy z Treasury Management System (np. Kyriba) oraz SAP,

  • doświadczenie w pracy korporacyjnej o dynamicznym wzroście 


To, co zapewniamy:


  • comiesięczne doładowanie punktów na platformie kafeterynej Worksmile - punkty te można wymieniać na bony do sklepów, bilety do kina, vouchery do spa itp.

  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport

  • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed

  • dostęp do platformy e-learningowej GoodHabitz, na której znajduje się mnóstwo inspirujących szkoleń

  • dostęp do aplikacji do nauki języków obcych eTutor

  • zniżki na paczuchy nadawane do naszych urządzeń Paczkomat®

  • wewnętrzny program WellTime w ramach którego zachęcamy pracowników do różnych form aktywności fizycznej i integracji - bierzemy udział w sportowych grywalizacjach (Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run) webinarach, akcjach prozdrowotnych (badania USG, zajęcia jogi) czy akcjach integracyjnych w biurach (turnieje szachowe, wyzwania z refleksomierzem)

  • wewnętrzny program Pasjonaci InPost, który odbywa się u nas cyklicznie by wspierać pracowników w rozwijaniu ich sportowych pasji

  • wolontariat pracowniczy InPost InHelp

  • program rekomendacji pracowników - za polecenie zakończone zatrudnieniem wypłacamy bonus finansowy

  • ah, wspominaliśmy już o najważniejszym? W biurze mamy owocowe wtorki! 😉

Oferta dodana: 02.10.2025
Lokalizacja biura

Treasury Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Treasury Specialist

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków (dalej także j... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca