Oferty
Vendor Coordinator
Nowa
Inne

Vendor Coordinator

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

zarządzanie zespołem

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za utrzymywanie relacji z dostawcami, monitorowanie zamówień oraz współpracę z zespołem obsługi klienta. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi skutecznie rozwiązywać problemy i dążyć do optymalizacji procesów, to ta oferta jest dla Ciebie!


Twoje zadania:

  • utrzymywanie i rozwijanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz regularne komunikowanie się w celu monitorowania ich wydajności i zadowolenia
  • monitorowanie zamówień i śledzenie ich realizacji, aby zapewnić zgodność z harmonogramem, oraz szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z dostawami
  • przeprowadzanie oceny dostawców na podstawie ich wydajności, jakości dostarczanych produktów/usług oraz zgodności z wymaganiami
  • tworzenie i utrzymywanie wskaźników wydajności (KPI) dla dostawców oraz regularne przeglądanie wyników i podejmowanie działań w przypadku niezgodności z oczekiwaniami
  • analiza danych w celu identyfikacji trendów i obszarów do poprawy, oraz przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wydajności dostawców i stanu zamówień
  • współpraca z wewnętrznymi działami firmy, takimi jak logistyka, finanse i jakość, w celu rozwiązywania problemów i optymalizacji procesów.
  • szkolenie, motywowanie oraz rozwój pracowników zewnętrznych contact center, a także monitorowanie ruchu w czasie rzeczywistym w różnych kanałach komunikacji


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie w raportowaniu i analizie danych
  • gotowość do pracy w sytuacjach kryzysowych
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kat. B
  • j. angielski na poziomie co najmniej B2

Mile widziane

  • znajomość branży outsourcingu usług Contact Center
  • wiedza specjalistyczna z obszaru Customer Service
  • znajomość KPI funkcjonujących w środowisku Contact Center
  • znajomość zagadnień związanych z branżą e-commerce


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Magazynier

Nowa
4 666 - 5 400 PLN
Etidruk Etykiety.pl Sp. z o.o.
Nowy Glinnik-Osiedle
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. audytów środowiskowych

Nowa
ARCADIS
Warszawa
Microsoft Office
Geologia
prawo jazdy kat. B
Nowa

Lead Verification Specialist

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Lemon Agency
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
CRM
Nowa

Specjalisty ds. Akustyki

Nowa
6 000 - 9 000 PLN
Falcon Acoustics Hubert Jastrzębski
Warszawa
SketchUp
EASE
SVANTEK
Nowa

Specjalista ds. Weryfikacji Materiałów Reklamowych

Nowa
eg+ worldwide
Warszawa
uwaga
skrupulatność
Nowa