Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.
Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie.
Aktualnie poszukujemy:
Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta
– osoby, która lubi wspierać Klientów w wyborze najlepszych rozwiązań dla jego potrzeb szkoleniowo-rozwojowych.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Do jakiego zespołu dołączysz?
Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Otwartych – to my! Pracujemy z Klientem Indywidualnym. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać.
Co jest Twoją mocną stroną?
Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?
Na co możesz liczyć?
Co oferujemy?
Zapraszamy Cię do aplikowania poprzez wysłanie CV klikając w przycisk "Aplikuj" wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w INPROGRESS.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które nam podajesz w celu przeprowadzenia rekrutacji, a nie są one wskazane w przepisach prawa pracy.
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. dodaj do CV poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV i wykorzystanie go w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty