Media Planner
Nowa
Media

Media Planner

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Mediapanel

Adform

digital marketing

similarweb

media

Programmatic

Gemius

Google Analytics

Opis stanowiska

Inspiracje. Innowacje. Interakcje.  

To nasz codzienny vibe w Insignii.  

  

Bold ideas that sell – tworzymy kampanie 360, które nie tylko dobrze wyglądają, ale realnie działają. Szukamy efektów. Angażujemy. Sprzedajemy.  

  

Szukamy Media Plannera.  

  

Czy to o Tobie?  

Osoba, która analizuje i liczy. 

Ktoś, kto ogarnia strategie mediowe i realizacje kampanii.  

  

Na co dzień będziesz:  

  • Odpowiadać za opracowywanie strategii mediowych i planów komunikacji w kanałach online i offline 

  • Analizować dane, definiować grupy docelowe, dobierać kanały mediowe i tworzyć rekomendacje planów kampanii, współpracując z zespołami strategii, kreacji, i klienta. 

  • Nadzorować realizację kampanii, analizować ich efektywność, optymalizować  i raportować 

  

Szukamy kogoś, kto:  

  • Ma minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku  

  • Posiada dobrą znajomość paneli reklamowych Digital (Meta, Google, Programmatic, YouTube, LinkedIn, TikTok) 

  • Przygotowuje strategie mediowe i rekomendacje planów mediowych. 

  • Zna narzędzia mediowe (np. AdForm, Gemius, Mediapanel, Similarweb, Google Analytics). 

  • Potrafi analizować dane i wyciągawnioski  biznesowe 

  • Potrafi samodzielnie zorganizować swoją pracę i nie poddaje się presji czasu 

  • Zna zagadnienia  związane z CRO i UX 

  • Zna angielski na poziomie pozwalającym pracować z CI i briefami.  

  

Co dajemy w zamian:  

  • Pracę hybrydową/full remote – biuro w Krakowie czeka, jeśli lubisz pracować z ludźmi  

  • Wynagrodzenie zawsze na czas i elastyczną formę współpracy (B2B/UoP/UoD)  

  • Możliwość realnego wpływu na projekty i kampanie topowych marek  

  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy dla Ciebie i bliskich  

  • Regularne integracje, wspólne akcje, luźną atmosferę  

  • Piłkarzyki, darts, chill room i przestrzeń do pracy w swoim tempie  

  

Jak wygląda proces rekrutacyjny?  

Step 1 – Przeglądamy zgłoszenia i wybieramy osoby do kolejnego etapu (daj nam na to do 2 tygodnii)  

Step 2 – Rozmowa online (ok. 45 minut), podczas której poznamy się lepiej i porozmawiamy o Twoim portfolio  

Step 3 – Jeśli będzie taka potrzeba, poprosimy o krótkie zadanie testowe  

Step 4 – Decyzja i – mamy nadzieję – wspólny start  

Zawsze dajemy feedback. Twój czas się liczy.  

  

Brzmi jak coś dla Ciebie?  

Wyślij swoje CV, portfolio i oczekiwania finansowe.

Nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć, jak animujesz rzeczywistość.