Jarasz się grami i z łatwością przychodzi Ci tworzenie treści w tym obszarze? Aplikuj do nas i łącz pasję z pracą!
Do naszego zespołu poszukujemy Gaming Social Media Specialist
inStreamly:
inStreamly wykorzystując autorską technologię, umożliwia twórcom internetowym zarabianie na swojej pasji, a jednocześnie wprowadza marki w świat gamingu. Zapewniamy zasięg poprzez automatyzację dostarczania treści promujących markę do potencjalnych konsumentów z pokolenia Z i graczy za pośrednictwem tysięcy streamerów. Do tej pory współpracowaliśmy z 150k streamerów na 15 rynkach. Prowadziliśmy kampanie dla ponad 150 marek takich jak: Netflix, Samsung, Ubisoft czy Porsche.
W ramach swoich obowiązków będziesz ściśle pracować z dywizją all for one:
Zespół all for one - https://a41.gg/ pomaga markom w realizacji niestandardowych działań reklamowych wykorzystujących AI, gry, metaverse i nowe kanały komunikacyjne takie jak discord. A41 ma na swoim koncie ponad 20 branżowych nagród mediowych: Effie, KTR, Innovation, MIXX, Golden Arrow. W związku z rozwojem all for one i nowymi projektami, poszukujemy osoby na stanowisko:
Gaming Social Media Specialist
Tryb pracy: zdalna, full time (rozważymy też part-time)
Wyzwania:
- Opracowywanie i realizacja strategii contentowej, współpraca z zespołem klienckim przy tworzeniu kampanii i harmonogramów publikacji
- Projektowanie i tworzenie kreatywnych publikacji, tworzenie pozytywnych interakcji w komentarzach oraz budowanie zaangażowania
- Monitorowanie skuteczności, przygotowywanie raportów oraz stała optymalizacja działań
- Analiza rynku, wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych oraz adaptacja do zmieniających się trendów w branży
- Współpraca z zespołem contentowym: grafik, montażysta, streamerzy, zawodnicy esportowi, influencerzy
Oczekujemy:
- Doświadczenia w tworzeniu treści (pomysł + copy) z obszaru gamingu i technologii
- Świetnej znajomości świata gamingu i technologii, w tym bieżące śledzenie nowinek i trendów.
- Znajomości specyfiki komunikacji w branży gamingowej i umiejętność tworzenia treści i punchline'ów, które “siądą” w społeczności.
- Ponadprzeciętnej umiejętności pisania i redagowania treści w języku polskim
- Kreatywności i samodzielności w działaniu
- Ogarniania narzędzi do social mediów, analityki i AI
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość esportu, twitcha, discorda
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Podstawowa umiejętność planowania i realizowania kampanii paid media
- Influencerski sznyt udokumentowany prowadzeniem własnego kanału (np Twitch, Tik-Tok, Youtube)
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy - to Ty planujesz swój czas!
- Zdobywanie cennego doświadczenia w innowacyjnym środowisku, które tworzą specjaliści z branży gamingu, esportu i streamingu.
- Możliwość współpracy z organizacją esportową devils.one
- Wynagrodzenie: B2B 7000 - 9000 netto +VAT (przy UZ: 7000-9000 brutto)
Brzmi jak match? Wyślij do nas:
- swoje portfolio (warunek konieczny)
- informacje o znajomości gamingu i esportu
- swoje CV