Oferty
Specjalista ds. marketplace - Allegro, Amazon (e-commerce)
Nowa
Marketing

Specjalista ds. marketplace - Allegro, Amazon (e-commerce)

Kraków
6 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
6 000 - 7 500 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Amazon Ads

Microsoft Office Excel

Baselinker

Allegro Ads

Allegro

Amazon

e-commerce

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Specjalista ds. marketplace - Allegro, Amazon (e-commerce)


🙋‍♀️ O Nas


Jesteśmy stosunkowo małą, młodą, ale za to dynamicznie rozwijającą się firmą e-commerce. Poszukujemy kreatywnej i analitycznej osoby, która pomoże nam jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła! Jeśli fascynuje Cię świat e-commerce, masz know-how to wyślij nam swoje CV!


💼 Twoja rola jako Specjalista Marketplace


Na tym stanowisku będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za rozwój sprzedaży na platformach Amazon i Allegro. To oznacza, że Twoje decyzje i działania będą kształtować naszą obecność na tych platformach oraz bezpośrednio wpływać na wyniki firmy. Twoje zadania będą obejmować zarówno optymalizację istniejących ofert, jak i wprowadzanie nowych produktów na rynek. Będziesz również monitorować skuteczność kampanii reklamowych, analizować dane sprzedażowe i rekomendować działania, które zwiększą nasze wyniki.


Rozwój naszej sprzedaży to także Twój rozwój zawodowy – w miarę wzrostu wyników, pojawią się nowe możliwości. Szukamy osoby, która razem z nami zbuduje coś wyjątkowego – i zostanie z nami na długo!


Twoja praca obejmie m.in.:

Zarządzanie ofertami:

  • Analiza istniejących ofert na Amazon i Allegro pod kątem SEO oraz ich optymalizacja (opisy, tytuły, zdjęcia, słowa kluczowe).
  • Przygotowanie nowych listingów produktów i wprowadzanie ich na platformy sprzedażowe.
  • Dostosowywanie ofert do specyfiki rynku polskiego i europejskiego.

Reklamy i kampanie:

  • Tworzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii Amazon PPC oraz Allegro Ads.
  • Analiza wskaźników takich jak ROAS, CTR i sprzedaż, w celu optymalizacji wyników.

Analiza i raportowanie:

  • Monitorowanie wyników sprzedaży z użyciem zewnętrznych narzędzi.
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz rekomendowanie działań strategicznych na podstawie danych.

Wprowadzanie nowych produktów:

  • Ścisła współpraca z grafikiem, fotografem oraz prawnikiem w celu zapewnienia prawidłowego przygotowania materiałów wizualnych, opisów oraz zgodności z wymaganiami prawnymi.
  • Stopniowe wprowadzanie produktów na platformy takie jak Amazon, Allegro.
  • Tworzenie strategii SEO i listingów dla nowych kanałów sprzedaży.

Ekspansja międzynarodowa:

  • Praca nad rozwojem sprzedaży na Amazon EU (Francja, Niemcy, Włochy, inne rynki europejskie).
  • Dopasowanie ofert do wymagań i trendów zagranicznych rynków.


📋 Kogo szukamy?


Jeśli jesteś osobą, która:

  • Ma minimum 1 letnie doświadczenie w pracy na Allegro i Amazon.
  • Potrafi optymalizować oferty sprzedażowe i zna zasady SEO.
  • Porusza się płynnie po platformach Baselinker, Allegro i Amazon Seller Central
  • Potrafi prowadzić kampanie PPC (Amazon i Allegro) i analizować ich skuteczność.
  • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym pracę z Amazon EU.
  • Jest zorganizowana, proaktywna i otwarta na rozwój.


Dodatkowo zaplusujesz, jeśli:

  • Wskażesz nam na jakich programach pracowałeś wcześniej.
  • Masz doświadczenie z platformami Empik lub Erli.
  • Masz podstawowe umiejętności graficzne (np. Canva, GIMP).


🌟Co oferujemy?


  • Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży.
  • Doceniamy balans między pracą a życiem prywatnym – po okresie wdrożenia praca hybrydowa lub w pełni zdalna.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością wzrostu w miarę rozwoju firmy (etap wdrożenia na umowie zlecenia).
  • Dostęp do najnowszych narzędzi e-commerce.
  • Realny wpływ na wyniki firmy – Twoje pomysły mają znaczenie!
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie na każdym etapie współpracy.


✉️ Jak aplikować?


Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów:

  • Etap 1 – zdalna rozmowa kwalifikacyjna: Podczas tego spotkania lepiej poznamy Twoje doświadczenie, umiejętności i motywację do pracy z nami.
  • Etap 2 – rozmowa zdalna bądź spotkanie u nas w siedzibie (Kraków): Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której omówimy szczegóły współpracy. Przeprowadzimy także krótkie zadanie praktyczne, które pozwoli nam ocenić Twoje podejście do codziennych wyzwań w e-commerce.
  • Etap 3 – Podpisanie umowy: Po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji rozpoczniemy współpracę na podstawie umowy zlecenia, abyś mógł(-a) wdrożyć się w nasze procesy, narzędzia i środowisko pracy. Po okresie wdrożenia (4-6 tygodni) zaproponujemy stabilne warunki współpracy w ramach umowy o pracę.


Masz jakieś pytania? Zapraszamy do kontaktu – chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

6 000 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

6 000 - 7 500 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent Kierownika Projektów

Nowa
GT GROUP TOMASZEK
Przeworsk
CMS
zarządzanie projektami
e-commerce
Nowa

Performance Account Lead

Nowa
Assembly Global
Warszawa
ecommerce
English
performance marketing
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

Nowa
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Warszawa
ecommerce
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Email Marketing Specialist

Nowa
6 500 - 9 000 pln
Expert4you
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
SalesManago
HTML
e-mail marketing
Nowa

Digital Marketing Business Partner/-ka

Nowa
Centrum Terapii DIALOG
Warszawa
e-mail marketing
digital marketing
Facebook Ads
Nowa