Stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wymiar pracy: 8:00 - 16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Co oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na podstawie umowy o pracę
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
• Cykl szkoleń przygotowujących (minimum 2 tygodnie) w Polsce i w Czechach
• Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
Zakres obowiązków:
• Współpraca z instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi oraz urzędami państwowymi
• Koordynacja współpracy z biurami księgowymi w Polsce i Czechach
• Kontakt i współpraca z prawnikiem
• Przygotowywanie dokumentów dla banków oraz innych instytucji zewnętrznych w języku polskim i angielskim (wraz z prezesem)
• Obsługa polis ubezpieczeniowych oraz kart flotowych
• Redagowanie umów i dokumentów wewnętrznych spółki (np. regulaminów, procedur)
• Realizacja zadań związanych z legislacją wewnętrzną
• Wykonywanie innych zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem spółki
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość języka angielskiego (weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej – niezbędna w codziennej pracy)
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz ustalania priorytetów
• Samodzielność w działaniu
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Umiejętność pracy zespołowej oraz wysoka kultura osobista
• Proaktywna i zadaniowa postawa
• Rzetelne podejście do powierzonych obowiązków, samodzielność i zaangażowanie
Jeśli jesteś osobą, która spełnia powyższe wymagania i szuka stabilnej pracy w dynamicznym środowisku, czekamy na Twoje CV!
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty