Młodszy Specjalista Google Ads
Marketing

Młodszy Specjalista Google Ads

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

SEM

samodzielność

Google Analytics

Google Ads

język angielski

Mile widziane

Analiza Danych

Facebook Ads

Google Tag Manager

copywriting

Meta Ads

HTML

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy samodzielnej osoby* do pracy w zespole prowadzącym internetowe kampanie reklamowe. Twoim zadaniem będzie planowanie, uruchamianie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych na platformie Google Ads. Dodatkowo chcemy, żebyś rozwijał swoje umiejętności w zakresie obsługi innych platform reklamowych: Linkedin, Meta (FB & Instagram), TikTok, Pinterest itd.


(* Co mamy na myśli pisząc o samodzielności? Myślenie. Przede wszystkim samodzielne myślenie. Rozsądek, logika, uważność - to bardzo cenimy).


Oczekujemy przynajmniej rocznego doświadczenia w pracy przy kampaniach reklamowych w Google Ads (zakładamy, że nie trzeba Ci tłumaczyć jak poruszać się w tym ekosystemie i co znaczą liczby w tabelkach Google Ads). Nie ma jednak dla nas znaczenia formuła Twojej dotychczasowej pracy z klientami. Zakładamy, że wiesz, co robisz w SEM, oraz że możesz to potwierdzić certyfikatami i informacjami o Twoich sukcesach i porażkach, którymi podzielisz się z nami na rozmowie kwalifikacyjnej. 


Liczymy, że ważna jest dla Ciebie chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności. Kierownik naszego działu SEM liczy na to, że będziesz ważnym członkiem jego zespołu. Oferujemy Ci szkolenia branżowe (także wyjazdowe), wydarzenia integracyjne i kartę Multisport. Równie ważne jest jednak wsparcie w pracy, rozwoju i humorze zgranego zespołu: Marcina, Szymona, Wioli, Przemka, Agaty, Dominika, Krysi i Tomka.


Niezbędne kwalifikacje:

  • samodzielność i zaangażowanie,
  • chęć zdobywania nowej wiedzy potwierdzona jej aktywnym poszukiwaniem,
  • roczne doświadczenie w kampaniach reklamowych w Internecie potwierdzone przykładami (bardzo mile widziane kampanie dla sklepów internetowych),
  • certyfikaty Google w zakresie Google Ads i/lub Google Analytics,
  • umiejętności analityczne oraz doświadczenie w pracy z Google Analytics,
  • znajomość MS Excel i/lub Google Sheets,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację osobistą i przez e-mail (nie potrzebujemy potwierdzenia dyplomami),
  • umiejętność ładnego pisania w języku polskim.


Mile widziane (ale nie niezbędne):

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i/lub Instagramie, Tiktok, Linkedin itp.
  • doświadczenie (nawet podstawowe) w konfiguracji Google Tag Manager,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami AI.


Cenne:

  • podstawowa (lub lepsza) znajomość HTML/CSS,
  • chociażby podstawowe umiejętności programistyczne w dowolnym języku,
  • ciekawe hobby.


Nie ukrywaj swoich atutów! Przygotuj i podeślij interesujące CV (pamiętaj, że chcesz pracować w branży reklamowej!). Dawno też nie dostaliśmy żadnego listu motywacyjnego, a bardzo byśmy chcieli wiedzieć więcej o tym, kim jesteś i dlaczego chcesz z nami pracować.


Rekomendowane oferty

Performance Marketing Specialist (Obsługa kont reklamowych - Meta & Google)

Nowa
9 000 - 13 000 PLN/mies.
Adtrip
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
Facebook Ads
SEM
Nowa