Specjalista SEM (Google Ads)
Marketing

Specjalista SEM (Google Ads)

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

googleads

odpowiedzialność

zaangażowanie

SEM

język angielski

samodzielność

Google Ads

Google Analytics

Mile widziane

Analiza Danych

HTML

copywriting

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukasz nowych wyzwań lub po prostu chcesz zmienić otoczenie?

Szukamy samodzielnej osoby do pracy w zespole prowadzącym internetowe kampanie reklamowe. Twoim zadaniem będzie planowanie, uruchamianie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych na platformie Google Ads. A także (o ile już potrafisz albo jak tylko Cię nauczymy) na platformie Display & Video 360.


Będziesz miał możliwość pracy przy kampaniach m.in. dla następujących instytucji: Kancelaria Premiera, Instytut Badań Edukacyjnych, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Łódzki, Krakowska Akademia im. Frycza-Modrzewskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi. Twoje umiejętności chcemy również wykorzystać przy projektach realizowanych wspólnie z Travelplanet.pl, DEKRA, Raben Group, Paragona, LogosTour, Elsevier, Archon, WPBM Mój Dom i innymi naszymi klientami.


Oczekujemy min. 2-letniego doświadczenia w pracy przy kampaniach reklamowych. Nie ma jednak dla nas znaczenia formuła Twojej dotychczasowej pracy z klientami. Zakładamy, że wiesz, co robisz w SEM oraz że możesz to potwierdzić certyfikatami i informacjami o Twoich sukcesach i porażkach, którymi podzielisz się z nami na rozmowie kwalifikacyjnej. Mimo tego liczymy, że ciągle jest dla Ciebie ważna chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności. Kierownik naszego działu SEM liczy na to, że będziesz ważnym członkiem jego zespołu (liderem?), dzieląc się swoją wiedzą z innymi.


Oferujemy Ci szkolenia branżowe (także wyjazdowe, jeśli epidemia naprawdę już się skończyła), wyjazdy integracyjne i kartę Multisport. Równie ważne jest jednak wsparcie w pracy, rozwoju i humorze zgranego zespołu: Marcina, Szymona, Wioli, Przemka, Ani, Dominika, Agaty, Sławka, Adama Martyny i Jakuba.


Niezbędne:


  • samodzielność i zaangażowanie,
  • chęć zdobywania nowej wiedzy potwierdzona jej aktywnym poszukiwaniem,
  • 2-letnie doświadczenie w kampaniach reklamowych w Internecie potwierdzone przykładami (bardzo mile widziane kampanie dla sklepów internetowych),
  • certyfikaty Google w zakresie Google Ads i/lub Google Analytics,
  • umiejętności analityczne oraz doświadczenie w pracy z Google Analytics,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację osobistą i przez e-mail (nie potrzebujemy potwierdzenia dyplomami).


Bardzo mile widziane (ale nie niezbędne):


  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i/lub Instagramie, Linkedin itd itp
  • doświadczenie w kampaniach prowadzonych bezpośrednio u wydawców lub w sieciach reklamowych innych niż Google Display Network / Google Ad Exchange.


Cenne:


  • podstawowa (lub lepsza) znajomość HTML/CSS,
  • chociażby podstawowe umiejętności programistyczne w dowolnym języku,
  • umiejętność ładnego pisania w języku polskim,
  • ciekawe hobby.


Nie ukrywaj swoich atutów! Przygotuj i podeślij ciekawe i interesujące CV (pamiętaj, że chcesz pracować w branży reklamowej!). Dawno też nie dostaliśmy żadnego listu motywacyjnego, a bardzo byśmy chcieli wiedzieć więcej o tym, kim jesteś i dlaczego chcesz z nami pracować.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
umiejętności analityczne
tworzenie raportów
Nowa