Performance Marketing Specialist / PPC Specialist | Google & Meta Ads
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist / PPC Specialist | Google & Meta Ads

8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Instagram Ads

Facebook Ads

Google Tag Manager

Google Analytics

Looker Studio

Google Ads

e-commerce

Mile widziane

Shopify

PrestaShop

Wordpress

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Co nas wyróżnia w Invette?


Jako Holding Marketingowo-Doradczy obsługujemy klientów od etapu budowania strategii, planowania, poprzez wdrożenie, aż do analizy i optymalizacji.


Jeśli chcesz się rozwijać i prowadzić kampanie w takich kanałach jak Google, Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Bing czy LinkedIn, to dobrze trafiłeś/aś! Posiadamy ogromne know-how, a do tego mocno ukierunkowujemy się w nowe rozwiązania m.in. sztuczną inteligencje i automatyzacje, w których w wielu aspektach jesteśmy pionierami.


Dlatego, jeśli chcesz być częścią większego projektu, to koniecznie zapoznaj się tym ogłoszeniem 🥰


🎯Jesteś idealnym kandydatem jeśli:


  • masz min. roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads/Facebook Ads,

  • znasz różnego rodzaju CMS’y jak Wordpress, Shoper, Presta czy Shopify

  • masz kursy i certyfikaty branżowe, np. certyfikaty Google Skillshop, dimaq, meta blueprint,

  • znasz i sprawnie poruszasz się po takich narzędziach jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Looker Studio oraz Google Ads Editor,

  • umiesz analizować i raportować dane oraz wyciągać wnioski

  • jesteś kreatywny, nieszablonowy oraz zacięty w realizacji projektów

  • masz doświadczenia w obsłudze klientów e-commerce,

  • nie jest dla Ciebie problemem współpraca z zespołem oraz innymi działami w celu zwiększenia efektywności kampanii i innych działań marketingowych,

  • posiadasz chęć ciągłego rozwoju i budowania kompetencji.


🌟Dodatkowe punkty za:


  • uśmiech 😀

  • podstawową znajomość WordPress’a,

  • znajomość Ceneo / Erli / TikTok Ads / Pinterest Ads.


📋Twój zakres obowiązków:


  • planowanie, tworzenie oraz optymalizacja kampanii marketingowych w różnych kanałach performance,

  • przygotowywanie raportów i analizowanie wyników kampanii,

  • współtworzeniem i realizacja strategii marketingowych w zakresie performance dla Klientów

  • tworzenie audytów PPC dla działu New Business


🤝Oferujemy:


  • Na początek wynagrodzenie od 8000 do 10000 PLN w zależności od formy współpracy i doświadczenia,

  • Pracę w modelu hybrydowym (1 dzień zdalki tygodniowo przez pierwsze 3 miesiące współpracy, później 2 dni)

  • Udział w ambitnych i interesujących projektach,

  • Repozytorium wiedzy, szkolenia z zakresu Twoich działań i nie tylko,

  • Realną możliwość zmian w organizacji poprzez Twój feedback,

  • Proaktywny, zgrany i pomocny zespół,

  • Super atmosferę, wsparcie kolegów i przełożonych.


🏆Jak wygląda proces rekrutacji?


ETAP I - Nasz dział HR odezwie się do wybranych kandydatów i odbędzie z nimi krótką rozmowę wstępną


ETAP II - Najlepszym kandydatom zostanie zaproponowane spotkanie online lub też wygodnie u nas w biurze z Team Liderem działu PPC


ETAP III - Ostatnim etapem będzie wykonanie zadania rekrutacyjnego


☺️ Słowo na koniec


Pragniemy poinformować, że kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Wpada do nas mnóstwo ogłoszeń i nie jesteśmy w stanie poświęcić każdemu kandydatowi tyle czasu ile byśmy chcieli. Mamy nadzieję, że nas rozumiesz, a teraz aplikuj śmiało! Może czekamy właśnie na Ciebie! 🤗

P.S. Ogłoszenie dotyczy pracy zdalnej, ale jeśli lubisz kontakt z ludźmi, zapraszamy Cię do naszej siedziby w Krakowie!

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B