Project Manager / KAM
Os. Na Lotnisku 1, Kraków
INVETTE HOLDING GROUP
Senior Key Account Manager
Invette Holding Group | Holding Marketingowo-Doradczy
Invette Holding Group to nie agencja marketingowa. Jesteśmy holdingiem marketingowo-doradczym, który transformuje biznesy poprzez strategiczne doradztwo i kompleksową realizację. Zatrudniamy 50+ specjalistów z różnych dziedzin, aby dostarczać rozwiązania nakierowane na jeden cel: generowanie mierzalnego wzrostu przychodów naszych klientów.
Kogo szukamy:
Doświadczonego Project Managera, Product Ownera, Managera Marketingu, Key Account Managera - osoby pracującej przy rozwoju klientów wewnątrz portfolio firmy z kompetencjami w zarządzaniu złożonymi projektami wielozespołowymi.
Osoba na tym stanowisku będzie strategicznym partnerem dla decydentów u naszych klientów (firmy 10-50M PLN przychodu) oraz zarządzanie realizacją działań zespołów specjalistycznych.
Będziesz właścicielem całego procesu Customer Success - od onboardingu, przez zarządzanie portfolio projektów, koordynację zespołów realizacyjnych, po rozwój współpracy. Szukamy osoby, która podniesie standard pracy.
Twoje kluczowe odpowiedzialności:
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I PROCESAMI (40% czasu):
Zarządzanie wielowątkowych projektów
Wdrażanie procesów współpracy klient - My
Koordynacja 5+ zespołów (Performance, SEO, Marketplace, Dev, , SOME, Creative) w ramach jednego klienta.
Zarządzanie harmonogramami i terminowa realizacja kroków milowych.
Skuteczne delegowanie zadań i egzekwowanie rezultatów od zespołów wewnętrznych.
Implementacja systemów monitorowania postępów i raportowania.
ROZWÓJ BIZNESU (20% czasu):
Identyfikacja możliwości cross-sell/upsell w portfolio
Budowanie relacji na poziomie C-suite
CUSTOMER SUCCESS (40% czasu):
Monitoring realizacji KPIs biznesowych (nie tylko marketingowych)
System wczesnego ostrzegania i proaktywne rozwiązywanie problemów
Zapewnienie, że "wyniki klienta = nasze wyniki"
Must-have - Twoje kompetencje:
Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami (dowolna branża)
Udokumentowane sukcesy w koordynacji zespołów (min. 10+ osób)
Umiejętność zarządzania wieloma projektami równolegle bez chaosu
Silne kompetencje w delegowaniu i egzekwowaniu - wiesz jak zlecić, sprawdzić, odebrać
Systemowe myślenie - widzisz procesy, nie tylko zadania
Odwaga w komunikacji - potrafisz powiedzieć "nie" i przedstawić lepszą alternatywę
Analityczne podejście - decyzje oparte na danych, nie opiniach
Mile widziane:
Znajomość marketingu digital/e-commerce (super jeśli znasz, jeśli nie - nauczymy Cię)
Doświadczenie w firmach o przychodach >50M PLN
Certyfikaty PM (Prince2, Agile, Scrum) - fajnie, ale nie krytyczne
Znajomość narzędzi: ClickUp, Google Analytics
Oferujemy:
Wynagrodzenie: 8000-13000 PLN netto (B2B)
Realny wpływ: będziesz podejmować decyzje o strategiach firm generujących miliony PLN
Zespół 50+ ekspertów do Twojej dyspozycji
Rozwój: mentoring od C-level firmy.
Benefity: pakiet zdrowotny PZU+ Medicover Sport
Hybrid: 2-3 dni w biurze, reszta zdalnie
Nasze wartości:
Otwartość na zmiany: Doceniamy osoby, które pozytywnie reagują na nowe wyzwania i dostrzegają w nich szanse rozwoju.
Dociekliwość i fundamentalne myślenie: Promujemy zadawanie pytań i sięganie do sedna problemu, by wypracować najbardziej optymalne rozwiązania
Podejście oparte na faktach: Opieramy nasze działania na wiarygodnych danych i dogłębnej analizie. Zawsze weryfikujemy informacje i unikamy niepodpartych założeń
Mentalność startupowa: Preferujemy dynamiczne działanie i testowanie nowych koncepcji poprzez tworzenie prototypów
Efektywność na najwyższym poziomie: Skupiamy się na wymiernych rezultatach i celebrujemy wspólne osiągnięcia. Wymagamy najwyższych standardów pracy i nie akceptujemy niedociągnięć i błędów wynikających z niechlujstwa.
Otwarta komunikacja: Praktykujemy bezpośrednią i szczerą wymianę informacji - przekazujemy konstruktywny feedback bez zbędnych ogródek. Otwarcie mówimy o sukcesach i obszarach wymagających poprawy
Poczucie pilności: Pracujemy wydajnie i skutecznie, z nastawieniem na terminową realizację założonych celów
Branie odpowiedzialności: Stawiamy czoła wyzwaniom - gdy coś nie funkcjonuje prawidłowo, otwarcie to przyznajemy i aktywnie działamy na rzecz wprowadzenia koniecznych usprawnień
Co nie wpisuje się w naszą kulturę pracy?
Ignorowanie potrzeb klienta
Brak zaangażowania w rozwój projektów marketingowych
Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu
Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze
Przeciwstawianie się zmianie
Unikanie odpowiedzialności
Brak transparentności w komunikacji z klientem i zespołem
Niewłaściwe zarządzanie czasem i brak pilności w działaniu
Odkładanie zadań na później
Popełnianie błędów wynikających z zaniedbania
Proces rekrutacji (szybki i konkretny):
ETAP I - Rozmowa z Team Leaderem KAM (60 min) - poznajemy Twoje podejście do zarządzania
ETAP II - Case study online - dostaniesz realny projekt klienta do zaplanowania
ETAP III - Spotkanie z CEO/COO (45 min) - sprawdzamy cultural fit i ambicje
Decyzja w 48h od ostatniego etapu.
Project Manager / KAM
Project Manager / KAM
Os. Na Lotnisku 1, Kraków
INVETTE HOLDING GROUP