- Współpraca z handlowcem: wspólna odpowiedzialność za portfel klientów
- Codzienny kontakt z klientami biznesowymi (e-mail, telefon)
- Bieżąca obsługa administracyjna przypisanego portfela
- Praca w systemach działu sprzedaży i przygotowywanie raportów dla klientów
- Opracowywanie i kompletowanie dokumentów przetargowych
- Tworzenie porównań ofert (negocjacje, renegocjacje)
- Kalkulacja ofert dla nowych i obecnych klientów
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
- Posiadanie pierwszego doświadczenia zawodowe – docenimy zwłaszcza pracę z klientem lub w administracji/sprzedaży
- Obsługa Excela i PowerPoint (min. poziom średnio-zaawansowany)
- Umiejętność towrzenia prostych materiałów marketingowych, prezentacji i kalkulacji
- Umiejętność ustalenia priorytetów i działania pod presją czasu
- (Mile widziane) znajomość języka angielskiego
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Tryb pracy hybrydowej (niezbędny laptop i telefon),
- Wsparcie wdrożeniowe i dobrą atmosferę,
- Prywatną opiekę medyczną, benefity, programy rozwojowe, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana wypełnij formularz aplikacyjny przez "APLIKUJ".
Kontakt Telefoniczny: 602463099