Specjalista ds. Rekrutacji praca zdalna
HR

Specjalista ds. Rekrutacji praca zdalna

Warszawa
4 666 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 666 - 5 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

rekrutacja

Microsoft Office

administracja

Mile widziane

ATS

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasza agencja prowadzi obecnie projekt rekrutacyjny dla klienta, który jest jednym z ogólnopolskich liderów branży dystrybucyjnej, który współpracuje z największymi i najbardziej znanymi polskimi zakładami spożywczymi.


Specjalista ds. Rekrutacji 

Miejsce pracy: praca zdalna

 

 Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla
  • Tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę
  • Aktywne wyszukiwanie potencjalnych pracowników przy użyciu różnych narzędzi, takich jak portale ogłoszeniowe, LinkedIn, social media oraz sieci kontaktów
  • Selekcja i weryfikacja CV oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami
  • Tworzenie zestawień i raportów z prowadzonych rekrutacji
  • Uczestniczenie w tworzeniu procedur i polityk wewnętrznych firmy
  • Udział z procesie onboardingu pracowników


Nasze wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
  • Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji pracowników
  • Znajomość narzędzi wspomagających rekrutację
  • Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność budowania partnerskich relacji z managerami
  • Bardzo dobra znajomość MS Office

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów pracowniczych (ubezpieczenie grupowe, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie do zajęć sportowych)
4 666 - 5 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Talent Acquisition & Business Development Partner

Nowa
6 000 - 10 000 PLN/mies.
Calimala.ai
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
rekrutacja
język angielski
HR
Nowa