Jesteśmy kreatywnym zespołem specjalistów public relations i digital communication.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Account Managera, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz pasję, doświadczenie, otwartą głowę, lubisz pisać i rozmawiać z ludźmi i znasz narzędzia PR, koniecznie wyślij do nas swoje CV. Oferujemy pracę przy ciekawych projektach, duży zakres samodzielności, możliwość rozwoju zawodowego oraz przyjazną atmosferę i inspirujące miejsce do pracy.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy w PR, doświadczenie w branży nowych technologii będzie dodatkowym atutem
- znajomość narzędzi i praktyczna wiedza z zakresu PR i marketingu
- umiejętność tworzenia ciekawych, wysokiej jakości materiałów prasowych, „lekkie pióro”
- znajomość rynku mediów i łatwość współpracy z mediami
- dokładność, samodzielność, zdolności interpersonalne i poczucie humoru
- chęć do podejmowania nowych wyzwań
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (praca z klientami anglojęzycznymi)
Zakres obowiązków:
- realizacja projektów komunikacyjnych dla klientów agencji
- bieżący kontakt z dziennikarzami i influencerami
- udział w tworzeniu strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów
- tworzenie różnorodnych tekstów i materiałów dla klientów, w tym artykułów, prezentacji, informacji prasowych
- planowanie i realizacja cross-mediowych kampanii komunikacyjnych
- organizacja eventów/konferencji/spotkań prasowych
Gwarantowane:
- duży zakres samodzielności
- ciekawe projekty komunikacyjne łączące działania PR, content i influencer marketing
- bardzo dobra atmosfera pracy
- stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy
- możliwość pracy hybrydowej: zdalnie i w biurze w Warszawie
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty