Service Delivery Coordinator
Wandy 18A, Katowice
ITPUNKT Sp. z o.o.
ITPunkt Sp. z o.o. to firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania IT – od usług po produkty technologiczne. Naszą siłą są ludzie! Doświadczeni specjaliści, którzy od lat opiekują naszych klientów. Nieustannie rozwijamy się, a nasze kompetencje potwierdzają międzynarodowe certyfikaty od renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania.
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w roli Service Delivery Coordinatora/ Koordynatora/Koordynatorki ds. Realizacji Usług IT . Jeśli potrafisz sprawnie łączyć świat biznesu i technologii, cenisz dobrą organizację pracy, a satysfakcja klienta jest dla Ciebie równie ważna jak jakość realizacji – ta rola jest dla Ciebie.
Na tym stanowisku będziesz pełnić kluczową funkcję łącznika pomiędzy klientem a zespołami technicznymi. Twoim zadaniem będzie dbanie o płynny przepływ informacji, terminową realizację zadań oraz utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług dostarczanych w ramach naszych kontraktów utrzymaniowych.
Szukamy osoby komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej, która potrafi koordynować działania wielu zespołów, rozumie potrzeby klientów i potrafi je przekładać na konkretne działania operacyjne. Brzmi znajomo? Czytaj dalej i aplikuj!🚀
Twoje zadania
Utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w kwestiach operacyjnych i technicznych,
Zbieranie, analiza i priorytetyzacja zgłoszeń oraz wymagań biznesowych,
Koordynacja prac wewnętrznych zespołów utrzymaniowych i developerskich,
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między klientem a działami technicznymi,
Monitorowanie realizacji zadań oraz zgodności z zakresem, budżetem i harmonogramem,
Przygotowywanie raportów postępu prac, podsumowań SLA i rekomendacji usprawnień,
Identyfikacja ryzyk projektowych oraz eskalacja problemów do odpowiednich osób decyzyjnych,
Współpraca z klientem w zakresie doskonalenia procesów obsługi i jakości współpracy,
Dbałość o wysoki poziom satysfakcji klienta i budowanie długofalowych relacji biznesowych.
Nasze oczekiwania
Minimum 2-3 lata doświadczenia w roli koordynatora projektów, service delivery, account managera lub podobnej, mile widziane w środowisku IT,
Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami równocześnie i priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku,
Dobra znajomość procesów ITIL / zarządzania incydentami, problemami i zmianami,
Zrozumienie procesów utrzymania i rozwoju systemów IT,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem i zespołem wewnętrznym,
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Co znajdziesz u nas?
przyjazna i otwarta atmosfera w zespole stawiającym na współpracę
udział w akcjach sportowych – regularnie organizujemy i uczestniczymy w biegach, turniejach oraz innych wydarzeniach sportowych
eventy i imprezy integracyjne - lubimy razem spędzać czas
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
premie kwartalne
elastyczne godziny pracy
brak dress code’u
parking dla pracowników
ITPunkt Sp. z o.o. to firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania IT – od usług po produkty technologiczne. Naszą siłą są ludzie! Doświadczeni specjaliści, którzy od lat naszych klientów. Nieustannie rozwijamy się, a n...
Service Delivery Coordinator
Service Delivery Coordinator
Wandy 18A, Katowice
ITPUNKT Sp. z o.o.