Rekrutujemy dla naszego klienta, firmy o zasięgu międzynarodowym w przemyśle spożywczym.
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie i nadzorowanie wdrażania standardów oraz programów higienizacji w zakładach firmy
- Wspieranie adaptacji standardów higienizacji do lokalnych technologii w zakładach
- Prowadzenie szkoleń z zakresu higienizacji dla efektywnego wdrożenia standardów
- Współtworzenie budżetów na procesy higienizacji
- Analizowanie rynku i ocenianie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze mycia i dezynfekcji.
- Koordynowanie, kontrolowanie i rozliczanie realizacji standardów higienizacji oraz ocenianie ich skuteczności
- Realizowanie projektów poza standardowym harmonogramem, w tym zarządzanie lokalnymi zespołami projektowymi
- Uczestniczenie w tworzeniu budżetów związanych z wdrażaniem procedur higienizacji
Wymagania pracodawcy:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość procesów i procedur higienizacji w przemyśle spożywczym
- Umiejętność zarządzania projektami w rozproszonej strukturze
- Cechy takie jak: proaktywność, kreatywność w działaniu, umiejętność skutecznej komunikacji, współpracy zespołowej oraz zorientowanie na potrzeby klientów
Pracodawca oferuje:
- Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Perspektywy na rozwój zawodowy w strukturach firmy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Pracę w doświadczonym zespole ekspertów
Benefity:
- Samochów służbowy.
- Prywatna opieka medyczna.
- Karta sportowa.
- Ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie do kursów językowych.
Etapy rekrutacji:
- Rozmowa z naszym konsultantem
- Rozmowa z działem HR
- Rozmowa on-line z koordynatorem ds. rekrutracji
- Spotkanie w siedzibie firmy