Rekrutujemy dla naszego klienta prężnie działającej firmy z branży budowlanej.
Twój zakres obowiązków:
• Kompleksowe zarządzanie i koordynowanie realizacji robót elektrycznych
• Nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami oraz kontrola ich jakości
• Przygotowanie, realizacja i monitorowanie harmonogramów
• Zarządzanie zespołem i nadzór nad działaniami podwykonawców
• Nadzór oraz kontakt z dostawcami materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektu
• Regularne raportowanie postępów prac oraz realizacji robót
• Utrzymanie i nadzór nad dokumentacją
Wymagania pracodawcy:
• Wykształcenie wyższe, preferowane elektryczne lub budowlane
• Doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym nadzorowaniu harmonogramów, budżetów i realizacji prac
• Umiejętność współpracy i budowania pozytywnych relacji z zespołami oraz interesariuszami
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i współpracą z podwykonawcami
• Prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
• Uprawnienia elektryczne lub budowlano-konstrukcyjne
Pracodawca oferuje:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Samochód służbowy
• System premiowy
• Spotkania integracyjne
Etapy rekrutacji:
Rekomendowane oferty