J.S. HAMILTON POLAND S.A. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - rynki zagraniczne
Miejsce pracy: Gdynia
Zakres obowiązków to min.:
- Współpraca z oddziałami zagranicznymi spółki, klientami zagranicznymi, przekazywanie raportów z badań,
- Poszukiwanie klientów i budowanie trwałych relacji biznesowych,
- Przygotowywanie ofert, umów, prezentacji,
- Udział w tworzeniu budżetu, realizacja planów sprzedażowych,
- Udział i organizacja spotkań handlowych;
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: chemia, mikrobiologia, technologia żywienia, towaroznawstwo),
- Poczucia odpowiedzialności, otwartości, zaangażowania, kreatywnego podejścia do pracy,
- Umiejętności nawiązywania, budowania oraz podtrzymywania relacji z klientami,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
- Rozwiniętych umiejętności: planowania, zarządzania czasem i pracy w zespole,
- Pozytywnego nastawienie do życia i obowiązków,
- Samodzielności, ciekawości świata i ludzi,
- Dokładności i ukierunkowania na rozwiązywanie problemów;
Oferujemy:
- Umowę o pracę na cały etat w akredytowanym laboratorium o silnej pozycji na rynku,
- Stabilną pracę w sympatycznym zespole, jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą,
- Pracę w polskiej firmie w środowisku międzynarodowym,
- Spotkania z ciekawymi ludźmi,
- Możliwość poznawania obcych kultur,
- Wsparcie doświadczonego zespołu,
- Prywatne ubezpieczenie na życie,
- Szansę na realizowanie własnych pomysłów,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- ZFSŚ ( wczasy pod gruszą, współfinansowanie wypoczynku dzieci itp.)
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza