Opis stanowiska:
Działania prowadzone w ramach województw: wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i lubuskiego;
Pozyskiwanie nowych klientów inwestycyjnych;
Budowanie długofalowych relacji z architektami, firmami wykonawczymi, produkcyjnymi i usługowymi;
Przygotowywanie ofert handlowych;
Doradztwo techniczne;
Koordynacja procesu realizacji umów;
Udział w szkoleniach produktowych i sprzedażowych;
Realizacja planu sprzedaży;
Wymagania:
Znajomość branży oświetleniowej
Doświadczenie w obsłudze inwestycji i znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego
Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Dobra organizacja pracy i samodzielność
Otwartość na rozwój kompetencji
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
Doświadczenie w branży oświetleniowej lub elektrotechnicznej
Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Stabilne wynagrodzenie + premie zależne od wyników;
Premia 2000 zł przez pierwsze 9 miesięcy zatrudnienia;
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy - samochód służbowy, laptop, telefon;
Szkolenia produktowe i rozwojowe;
Praca w kameralnym, zgranym zespole z bezpośrednim kontaktem z dyrektorem działu inwestycji;
Możliwości rozwoju zawodowego i udziału w projektach strategicznych;
Elastyczny model pracy – zdalno-terenowy;
Rekomendowane oferty