Asystent/Asystentka biura
Nowa
Praca biurowa

Asystent/Asystentka biura

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

administracja

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie dokumentów do księgowości (skanowanie dokumentów, obsługa programu Saldeo, itp.)
  • pilnowanie terminowości dostarczania dokumentów od klientów
  • odbiór dokumentów od klientów
  • archiwizacja dokumentów
  • sporządzanie pism, pełnomocnictw
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
  • wysyłka pism
  • dbanie o porządek w biurze
  • umawianie spotkań


Nasze wymagania:

  • rzetelność, obowiązkowość, samodzielność oraz zaangażowanie
  • obsługa komputera
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel, MS Word
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem ukraińskim

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Kraków
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa