• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPerformance (SEM)Analityk Internetowy
    Analityk Internetowy
    Nowa
    Marketing
    John Leggy Sp. z o.o.

    Analityk Internetowy

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    SQL

    GA4

    Google Analytics

    GTM

    Mile widziane

    UX/UI

    JavaScript

    BigQuery

    Opis stanowiska

    John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, „szyte na miarę” rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu. Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników. Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.


    Jako Analityk Internetowy będziesz analizował(a) strony internetowe oraz aplikacje mobilne naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonego pomiaru metryk internetowych lub ogólnej wydajności witryn.


    W szczególności do Twoich obowiązków będzie należało:

    • przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej / specyfikacji implementacji GTM / GA4 / Firebase / AppsFlyer
    • konfiguracja narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
    • praca z narzędziami klasy CMP; implementacja Google Consent Mode
    • praca z GTM w wersji Server-Side
    • testowanie implementacji - sprawdzenie zgodności wdrożenia z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
    • analiza eksploracyjna na podstawie danych w BigQuery
    • przeprowadzanie analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
    • ścisła współpraca z Project Managerem odpowiedzialnym za całokształt relacji z danym Klientem.


    Oczekujemy:

    • znajomości Google Analytics 4
    • znajomości Google Tag Managera (sGTM będzie dodatkowym atutem)
    • podstawowej znajomości javascript
    • umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
    • znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360 będzie dodatkowym atutem


    Oferujemy:

    Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:

    • zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę)
    • duże możliwości rozwoju zawodowego
    • szkolenia (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
    • niepowtarzalną atmosferę pracy


    Aplikuj!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    PPC Specialist

    Nowa
    1 775 - 3 043 usd
    Delante
    Kraków
    Google Ads
    Facebook Ads
    digital marketing
    Nowa

    Analytics Specialist

    Nowa
    2 282 - 2 789 usd
    data.rocks
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    myślenie analityczne
    komunikatywność
    Nowa

    Growth Analyst

    Nowa
    2 535 - 3 043 usd
    Lite e-Commerce Sp. z o.o.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Power BI
    Analiza Danych
    Looker
    Nowa

    Junior Performance Marketing Specialist

    Nowa
    1 521 - 2 282 usd
    Eternis
    Warszawa
    Google Analytics
    SEMrush
    marketing automation
    Nowa

    Specialista SEO (branża bukmacherska)

    Nowa
    2 028 - 2 535 usd
    BugsyEmpire LTD
    Warszawa
    SEO
    Google Analytics 4
    linkbuilding
    Nowa