John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, „szyte na miarę” rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu. Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników. Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.
Jako Project Manager będziesz odpowiadał(a) za samodzielne prowadzenie projektów z obszaru MarTech dla naszych Klientów, głównie z sektora FinTech oraz e-commerce.
W szczególności, do Twoich obowiązków będzie należało:
- Identyfikowanie potrzeb klientów w obszarach MarTech
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami JL
- Definiowania zakresu projektu w ujęciu: przedmiotu (jakie jest wyzwanie), perspektywy czasowej (harmonogram) oraz podmiotu (wskazanie potrzebnych zasobów wewnętrznie oraz po stronie Klienta)
- Realizacja zdefiniowanych projektów – tj.
- zarezerwowanie niezbędnych zasobów wewnątrz JL / ew. zewnętrznych podmiotów,
- utworzenie harmonogramu, koordynacja dostarczenia zasobów ze strony Klienta;
- prowadzenie projektu,
- monitorowanie przebiegu projektu
- identyfikowanie sytuacji kryzysowych oraz propozycja rozwiązań;
- rozliczenie realizacji i raportowanie.
- Zarządzania zespołem na poziomie projektowym
- Consulting w obszarze MarTech dla Klientów JL, z uwzględnieniem rozmów biznesowych z osobami C- albo D-level
- Prowadzenia szkoleń z zakresu rozwiązań technologicznych i ich implementacji / wykorzystania (na poziomie koncepcyjnym)
- Rozwój procesów wewnętrznych w John Leggy – poszukiwanie usprawnień efektywności operacyjnej
- Wkład w rozwój oferty produktów oraz usług Leggy
- Działania New Business
Oczekujemy:
-
biznesowej znajomości ekosystemu Google Marketing Platform, w szczególności narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360, Google Data Studio, Google Analytics (360)
-
min. 5 lat doświadczenia w pracy z digital: agencja, dom mediowy, działy marketingu/web analytics
- umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim (C1/C2)
- doświadczenie w pracy z JIRA lub innym narzędziem do zarządzania projektami
Oferujemy:
Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów marketingowych i analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
- zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę)
- bogaty pakiet medyczny
- duże możliwości rozwoju zawodowego
- szkolenia (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
- niepowtarzalną atmosferę pracy
Aplikuj!