KIEROWNIK DS. BADAŃ MARKETINGOWYCH
Miejsce pracy: Warszawa
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony na około 18 mcy od pierwszego dnia
- Profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie: wiemy jak zadbać o dobry start
- Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
- Pełne wsparcie w realizacji celów: zapewniamy pracę z rozpoznawalnymi w Polsce i na świecie markami, nowoczesne materiały marketingowe i programy sprzedażowe
- Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Zarządzanie badaniami marketingowymi dla JTI Polska (badania ciągłe oraz ad hoc)
- Kontakt z agencjami badawczymi (konsultacje metod i narzędzi badawczych, nadzór nad realizacją i raportem z wynikami badania)
- Współpracę wewnątrz organizacji na poziomie lokalnym oraz współpracę z HQ (diagnoza potrzeb badawczych, proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych, analiza oraz prezentacja wyników)
- Przygotowywanie rekomendacji oraz insightów biznesowych
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych, cyklicznych raportów z wynikami rynkowymi JTI
- Monitorowanie trendów rynkowych i konsumenckich, kumulacja oraz dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji
- Kontrolę przydzielonego budżetu
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
- Masz 4 lata doświadczenia w zespołach badań marketingowych
- Posiadasz zdolności analityczne (umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków)
- Umiesz podejmować inicjatywę i jesteś samodzielny
- Jesteś dokładny, rzetelny i terminowy
- Posiadasz bardzo dobrą organizację czasu pracy
- Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w grupie
- Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, ekonomia, zarządzanie i marketing